Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Nachtmerrie

Gestart door manic_monday, september 05, 2006, 19:22:28 PM

manic_monday

Ik kom bij een vriendin vandaan. Ik fiets terug naar huis. Het is al laat, hoewel het nog niet donker is. Ik moet zorgen dat ik op tijd thuis ben, straks overkomt me wat in het donker.
Ik weet dat ik eigenlijk niet zo laat hier zou moeten fietsen. Het is een vrij verlaten weg.
Ik kijk om of er bedreigende mensen achter me zitten. Dit is niet het geval. Opeens hoor ik stemmen achter me. Ik kijk om. Drie mensen zitten samen op een fiets. Een jongen zit op het zadel, een andere jongen op de bagagedrager en een meisje voorop de fiets. Ze willen me iets aandoen. Ze willen me verkrachten.
Ze remmen. De afstand tussen ons wordt kleiner. Ze zeggen dat ze van deze gelegenheid gebruik gaan maken. Ondanks dat ze met zijn drieen op de fiets zitten, gaan ze heel hard. Ik daarentegen niet. Ik kom bijna niet vooruit. Ik trap heel hard, maar het lijkt alsof mijn beide banden lek zijn. Ze halen me in!
Op dat moment wordt ik wakker. Ik ben nog half in een droomtoestand. Ik bedenk wat ik had moeten doen: aanbellen bij een van de villa's en om hulp vragen. Ik visualiseer dit - ik visualiseer heel vaak een goed einde als ik een vervelende droom heb gehad en nog half slaap.

Ik snap de betekenis van deze droom niet! Het feit dat ik niet vooruit kwam, interpreteer ik letterlijk als geen vooruitgang boeken. Maar de rest? Ik heb geen angst dat ik verkracht wordt of in elkaar geslagen. Kan iemand me een tip geven over de rest van de droom?

Dragonvlaai

Hai,

Het zijn natuurlijk de Good Old symbolen die dromen gebruiken om ons dingen duidelijk te maken. Jij wordt in je droom tegen gehouden door verkrachters die er in eerste instantie niet schijnen te zijn. Die drie jongens kunnen aspecten van jezelf zijn, maar ook "iets" bedreigends in het algemeen. Ze halen je in dus in je echte leven zal er misschien iets zijn dat jou inhaalt en dat tamelijk bedreigend voelt. Kijk, een meisje op een fiets in het donker met belagers is niet echt een ver van je bed show, althans, het is niet geheel ondenkbaar dat je als mens in zo'n situatie terecht zou kunnen komen. Dat het drie jongens zijn, versterkt alleen maar het gevoel dat je geen schijn van kans hebt, maar een fiets trap je zelf dus is er volgens mij ook sprake van grote invloed van jezelf in de "echte" situatie die deze droom verbeeldt. Denk dat het iets is in je dagelijks leven, misschien iets heel simpels wat je teveel wordt de laatste tijd ( 3 op een fiets is te veel en dan kun je simpelweg niet hard fietsen tenzij je je heel agressief opstelt - de verkrachters ) wil je teveel tegelijk en haalt dat je in??

Groetjes en sterkte!!!