Varen met een schip

Gestart door blackbird, augustus 22, 2006, 21:04:41 PM

blackbird

Deze droom is al van een tijdje geleden, maar toch...
Ik droomde dat ik stuurman was op een schip. Dat schip vaarde in een rivier met een gevaarlijke stroming. Tijdens dat ik aan het varen was, zat er een meisje te schreeuwen en te wenen.
Ondertussen was er een speciale stroming waar van ik hoorde dat het schip zou kunnen scheuren.
Op het einde van de droom kwam ik in de zee en daar vernam ik dat er ijsbergen zaten.
Ik weet niet meer of dat bij de droom hoorde, maar daarachter kwam er een jongetje naar me toe en die begon met me te vechten. Ik won dat gevecht.
Daarna kwam er nog 1 af ook om te vechten. Wanneer hij mijn portefeuille afpakte, gaf ik hem een zo harde mep dat hij op de grond lag.

Dragonvlaai

hai,

Even heel kort, maar ik denk dat dat schip voor jezelf staat, de rivier voor je leven en de omstandigheden voor iets waar je je door aangetast voelt of waarvan je in ieder geval weet dat het je zou kunnen schaden. Het meisje in jezelf huilt, het jongetje injezelf vecht tegen iets ( je gevoelens, je emoties, jezelf? ). Je portefeuille is iets privé, waar je natuurlijk niet zomaar afstand van doet. Je slaat wel terug als dat moet, bent ook sterk genoeg maar er zou iets kunnen zijn in real life wat inbreuk maakt op jouw privacy of iets wat dichtbij jou staat. Ik krijg ook het gevoel dat je ergens op af vaart wat misschien niet goed voor je is, je innerlijk vecht hiertegen maar je negeert dit en vecht er zelf tegen. Je portefeuille kan ook staan voor iets materieels ( huis, geld etc )of je ego waar je geen afstand van kan doen of wat iemand probeert af te breken.

Groetjes!!!!

blackbird

Bedankt voor je interpretatie. Ik kan me er gedeeltelijk in vinden.