Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

overstroming in de wc

Gestart door Dragonvlaai, juni 27, 2006, 20:53:46 PM

Dragonvlaai

Hai allemaal,

Ja, de titel zegt het eigenlijk al; ik heb gedroomd dat ik op de wc zat en dat ik daar kon douchen - wat ik dus ook deed, zittend op de pot. Er kwam echter zoveel water uit de douche dat ik me afvroeg of die wc vloer dat wel kon hebben en hij was er dus inderdaad helemaal niet op gemaakt. Ik vond het wel heel lekker om daar te genieten van een douche dus ik bleef zitten ondanks dat ik echt een mega straal water over me heen kreeg. Ik porde wat in het verkalkte putje om toch wat water door te laten. dat geluid wat je dan hoort vond ik heel beangstigend ( dat slurpende als je bad bijna leeg is gelopen ) in het echt vind ik dat ook....

Volgens mij is het wel symbolisch...wie heeft er een idee wat dit zou kunnen betekenen???

Ricca

Heb je al op Zoeken geklikt (bovenaan de pagina) en 'toilet' ingetypt? Dan vind je een héééleboel toiletdromen... :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

unborn

;Dhii

ik heb vandaag zoiets als jij gedroomd overstroming aan water in bad maar daar zat een man met een baby in maar wel in mijn bad,in het oosterpark waar we gister waren ging ik op een hek zitten en ik keek naar beneden opeens een heel uitgestrekte zee (weer water) en mr.goldteeth was in mijn buurt,daarna ging ik kitesurfen op zee (weer water),het was grauwig donker weer en regende, maar desal nietemin vond ik het prachtig en spannend.dus een droom vol met water zouden dat onze emoties kunnen zijn?....ik bedoel jouw emoties hebben de afgelopen tijd de vrije hand gekregen met je nieuwe lover,en ik ehhh........kan het nog niet kwijt kan nog geen geschikt plaatsje ervoor krijgen....zou dat het misschien zijn?wel maak ik mij zorgen waarom ik zoveel droom over gold teeth..het is inmiddels al de vijfde terwijl ik hem maar net 1 maand ken..wat wil hij mij zeggen?....

Dragonvlaai

Hey Unborn!

Hij zegt dat je je tanden ook moet vergullen haha! ;D

Je doet in je droom aan kitesurfen. gezien je situatie denk ik wel dat het te maken heeft met een bepaalde vorm van avontuur waar je naar op zoek bent. Of je kitesurft over je gevoelens heen....Eitherway is er een vorm van spanning en onbestendigheid ( het slechte weer in je droom )en hoewel je daar enerzijds wel van houdt, is de basis, wat ook het begin van je droom is en waaruit dit verder gaat, ( hoe moet ik dat uitleggen ) toch een - voor jou - stabiele situatie waar je misschien wel behoefte aan hebt ( vader en kind = ultiem bewijs van mannelijke toewijding in JOUW bad, dus dichtbij huis en veilig, niet zoals die woelige zee die wel spannend is maar meer een tijdelijke kick geeft ( kitesurfen ) ). Dit kan een beweegreden zijn om je te verliezen in kortstondige heftige affaires met Goudtandjes  8). Waar ik ook aan moest denken is dat de verhouding met je vader misschien aan de basis staan van je aantrekkingskracht tot bepaalde goudtandige figuren....die man met die baby in jouw bad kan staan voor de band met jouw eigen vader. Maar daar weet ik niets van en moet je zelf beoordelen.

Dan nog Oosterpark...kan me herinneren dat je zei dat je je daar niet echt op je plek voelde....dat t niet echt iets voor jou was. Als dromen symbolen bevatten zou je kunnen zeggen dat je vanuit dát gevoel die zee instapt die ineens aan je voeten ligt. Dus eigenlijk voel je je niet helemaal lekker in je vel/ niet op je gemak, maar ga je wel relaties aan met zogenaamde Goldy's vanuit dat gevoel...En die passen eigenlijk ook niet bij je!

Vlgns mij id deze droom lang geleden he? Nou ja....toch nog een uitlegje van mij.

xx