Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

iets in mijn oren

Gestart door rosie989, juni 23, 2006, 08:20:25 AM

rosie989

Hoi,

Ik had vannacht een paar gekke dromen.

Eerst droomde ik iets over mijn lichaam. Ik zag duidelijk het yan&yang teken aan beide zijde van mijn lichaam alleen weet ik niet meer zo goed aan welke kant welk deel zat.
Aan de rechter kant zat yin of yang en aan de linker kant zat het andere stuk.

Ik zag mijn eigen lichaam, en zelf stond ik erbuiten en ik keek er als het ware naar en het leek alsof ik stond te kijken zo van ..

Ho.. ja daar stop zo moet hij blijven...dus lijkt mij dit te wijzen op balans vinden.

Ineens bevond ik mij op een groot plein..samen met een vriendin zou ik een feestje geven dus waren we de boel netjes aan het versieren. Het alles mooiste uit deze droom is dat wij samen straattekeningen maakte met zijn 2. Zij had al een hele mooie gemaakt en ik was bezig met een andere waar ik bezig was met een soort krijt in het wit en blauw. Ineens begon ik de kleuren dieper te kleuren, net wat donkerder zeg maar..(zeer speciaal)

Mijn droom ging over in een andere droom.

In de droom herinner ik me dat ik eerder een droom had over een kreukel..(een schelpdiertje) Deze kreukel zat in mijn oor en dit wist ik. Mijn moeder zei tegen mij in de droom die ik mij herinnerde dat er iets in mijn oor zat en ze raakte het toen aan waardoor het terug naar binnen schoot..zoals een kreukel dat doet als hij terug in zijn "huisje" duikt.

Dus wist ik in mijn droom dat deze er zat. Opeens zag ik in mijn droom dat hij zich opende, hij kwam naar buiten en het was niet eens zo vies om het te zien van mezelf. (raar idee)
Want hij kroop een centimeter buiten mijn rechteroor.

Ik stond boven een spoelbak van een aanrecht (die ik niet ken) en pakte het snel past voordat hij weer naar binnen glipt...ik trok inene keer door en daar kwam mij toch een ding uit :o :o
Het was zelfs nog wat groter dan mijn rechter oor maar het voelde heerlijk om het eruit te hebben, het voelde echt als een opluchting. Ik keek naar het beestje en die had de gehele tijd mijn oor verstopt zeg maar terwijl ik toch nog gewoon kon horen.

Ik legde hem in de spoelbak..en werd wakker..

Ik krijg wel het idee dat het duidelijk te maken heeft met de linker kant en de rechterkant. De droom die ik eerder had over de vrouw die in mijn linkeroorsprak...deze was "open". Dus links was open rechts is nu ook open..???

Water diertjes hebben te maken met gevoelens misschien dat ik nu meer mijn gevoel tonen kan.

Ik dacht dat linkerhersenhelt mannelijk is, en rechter vrouwelijk..maar de linkerkant van het lichaam is vrouwelijk en de rechter is mannelijk..
Moet ik even over nadenken..

Wat een dromen..

Rosie

peter put

je lijkt me van een 'wat ik noem' :"halve uittreding" te gaan,
om dan naar een droomtoestand te glijden,
waarna deze bewust wordt...een hele tocht inzake verschillende lagen zou ik zo zeggen(ik hoef me aan jouw op dit vlak niet voor te stellen...)het 'yin' en 'yang' symbool(zie ook 'i-tching')symboliseert alle aspecten van de 'vervlochten' dualiteit, waaronder ook vrouwelijk en mannelijk. (waaorm de rechterhersenhelft je linkergedeelte van het lichaam(en omgekeerd) beheerst kan je mischien terugvinden in wetenschappelijkere onderwerpen, stel je allesinds een x teken voor...)Het tergukeren van dit symbool in je eerste droom + verdonkering hiervan wijst mischien op het feit dat je aandacht hierover(inhoud +betekenis van wat dit symbool voor je betekent)nog niet gericht genoeg is...je tekent het op de straat, een pad dat je bewandelt(of moet bewandelen?)
de opening in je oren zijn zeer beeldend. aangezien nu ook het rechter 'vrij' is van slak(een slak is traag maar trouwens ook tweeslachtig)blijven alleen de beelden van schelpen over...ze zeggen als je deze aan je oren houdt dat je de zee kan horen van waaruit ze komen....

peter

rosie989

dank je peter! een slak is toch anders dan een kreukel..al hoewel de naaktslak wel vergelijkbaar is met de kreukel..

Rosie

rosie989

Dit is het beest van de leugens die ik uit mijn oren getrokken heb!