Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

jonge katjes..

Gestart door rosie989, juni 22, 2006, 09:16:02 AM

rosie989

Hoi,

Ik droomde vannacht dat mijn kater de poes van de buren had bevrucht. Ergens meen ik mij te herinneren in de droom dat ik dit ook wist, want de kater was niet gesteriliseerd en ja dan kun je verwachten dat er jonge kittens komen. ::)

Ik was in mijn tuin op mijn veranda (ik heb een veranda met een soort countrystyle) Op deze veranda staan ruw houten palen waarin weer met ruw houten palen een kruis zit en oud touw omheen zit geknoopt.

Ik stond daar heerlijk te kijken gewoon..en daar komen wel zeker 4 kittens aangelopen. (de kat van de buurvrouw heeft een grijze tijger kleur) en mijn kater (dit is zo stom) was in mijn droom zwart..terwijl mijn kater wit met zwart is...??

Dus ik loop naar mijn man en zeg zou wel leuk zijn zo'n katje erbij kijk nou eens hoe lief...ze kropen over die ruw houten palen want ze wilde naar binnen..ik raakte een beetje in paniek en dacht nee...jullie schijten de boel onder!! haha

Ik maakte de keuze om de zwarte kitten te houden..deze was niet helemaal zwart je zag dat er stroomlijntjes van grijs inzaten...in zijn vacht..
Ik vond het een lieverd, maar ineens viel mij op dat het een kater was..en ik wou geen kater maar een poes..iets tilde hem op en liet mij zijn geslacht zien..zijn geval bngelde ertussenuit..heel raar..

Ik vond overal poep..achter de gordijnen en het stonk...dus besloot ik om toch maar geen kat meer in huis te nemen 1 kat was genoeg en daar had ik genoeg zorg aan..

Maar het kwam erop neer dat de buurvrouw de kittens naar mij toe had gestuurd..zo van hou jij ze maar, want jou kat heeft de mijne zwanger gemaakt..maar ze wou ze wel terug...??

"klinkt als boontje komt om zijn loontje"

Ik weet dat katten staan voor eigenschappen van jezelf ze weerspiegelen ons gedrag..maar hoe zit het dan als je duidelijk verschil ziet tussen katers en poezen..? Kan dat te maken hebben met mannelijke&vrouwelijke eigenschappen...?

Rosie

rosie989

CiteerIk droomde vannacht dat mijn kater de poes van de buren had bevrucht.

De zin misschien niet al te letterlijk in woorden nemen,..jeetje wat een zinsuitdrukking hahaha

boontje om zijn loontje..klinkt als karma...wat je zaait zul je oogsten.