Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

rare droom

Gestart door rosie989, juni 06, 2006, 09:35:59 AM

rosie989

hoi,

Ik droomde vannacht zoiets geks..

Ik weet niet wat de plaats was waar ik mij bevond want deze was totaal onbekend.
Ik kan mij herinneren dat ik nog niet zolang bevallen was van mijn zoon. Hij was nog erg klein en genoot van deze kleine samen met de andere leden van het gezin.
(baby's krijgen een hielprikje in waakleven...en dan als je na 3 weken niks hoor...is alles oke)
In mijn droom was dit geen hielprik maar een bericht die ik nog moest krijgen van de baby..over hoe het hem verging. (het leek op een soort controle...Het gewicht en andere kenmerken zou ik per bericht krijgen en ik kan mij herinneren dat ik hierop ook echt zat te wachten.

ik herinner me dat ik in de droom hoopte dat ik zwanger was
Opeens stond er een kaart/brief voor mijn neus..(die nog groter was dan ik zelf was...al ben ik een ukkepuk )....met alle details van de baby alles was goed met de baby en zag de letters JE BENT NIET ZWANGER staan, (dit was het belangrijkste bericht)dit deed me een beetje telleurstellen in de droom omdat ik wist dat ik niet meer zwanger kon worden had ik gehoopt op een laatste kans,..(wat raar) maar het was niet zo.

****Het gekke is dat ik daar soms wel eens aan heb gedacht. Mijn man is gesteriliseerd en ik weet dat ik geen kinderen meer kan krijgen, ergens zit hier nog wel een kleine wens (maar ja als het aan mij ligt heb ik een heel peleton ) . ***

Plots bevond ik mij op een blauw  (het is geen lichtblauw maar ook niet heel donker blauw tapijtje dit tapijtje is een tapijtje dat ik ooit eens kocht toen mijn oudste dochter klein was voor haar kamertje. Mijn dochter stond er ook bij. Ik ging op mijn knieen op het tapijtje en zag dat er met krijt op getekent was.

Mijn dochter zei nog kijk dan mama een smurf!

Er was een smurf op het tapijtje getekend...met wit krijt..
Ik pakte de tuinslang en waste het tapijtje alleen met water (geen choor ) schoon, ik wreef met mijn hand over het krijt heen zodat het goed schoon werd en waste de getekende smurf eraf..er waren nog meer getekende figuurtjes die ik helemaal schoon spoelde..

Ik heb geen idee wat het tapijtje betekent..alleen het schoonwassen ervan dat is reinigen,zuiveren...das altijd goed..
De getekende smurf was zo zichtbaar..zo duidelijk getekend..

De smurf is een stripfiguurtje die in tekenfilms voorkomt, ik keek deze tekenfilm elke dag vroeger en sloeg deze niet over...net zoals bassie en adriaan

Rosie

rosie989

Hoi,

Ik heb vandaag geen leuk nieuws gehad, het belangrijke nieuws dat ik kreeg was van mijn moeder.

Ze belde om de kleinkinderen mogen te zien huilend, want ze vertelde me dat ze leverkanker heeft. Vrijdag moet ze naar de internist om te kijken tot in hoeverre het uitgezaaid is en of ze nog geopereert kan worden.

Dit is geen fijn nieuws,..waarom moet ik zo goed naar dit nieuws kijken in mijn waakleven..

Blauw is de kleur van de waarheid....en ik moet een beslissing nemen...

Zwangerschap is een vorm van een idee...dat idee vormde ik niet omdat ik geen keuze kon/kan maken..

Rosie

Opti-Mystique

Lieve Rosie,

Dat is even goed schrikken voor jullie zeg!!
Ik kan me voorstellen dat jij en je familie tijd nodig hebben om dit slechte nieuws te verwerken.

Blijf positief denken en geloof oprecht dat het operabel is en dat haar nog meer tijd gegund is. Dat is op dit moment het enige dat je voor haar kunt doen... naast haar naar beste kunnen steunen.

Ik wens jou en je familie heel veel kracht toe voor de komende tijd.

Liefs, Dolf

Palomino

Lieve Rosie,

Ik wens je moeder, jou en de hele familie Hééééééél veel Liefde, Kracht en Licht toe... :-*

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

inzagirl

Hey Rosie,

Ik wil jullie ook heel erg veel sterkte wensen in deze komende moeilijke tijd. Zoek veel steun bij elkaar.

Liefs Inzagirl

Ricca

Ook van mij nog veel licht en kracht gewenst in deze moeilijke situatie. :-*

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love