Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

verven kinderkamer

Gestart door inzagirl, juni 05, 2006, 18:10:22 PM

inzagirl

Ik heb ff een kort vraagje.

Ik droom al 2 nachten achter elkaar dat ik bezig ben met de kinderkamer op te knappen. De eerste nacht droomde ik dat het lichtblauw aan het verven was met spuitverf speciaal voor kleine kinderen bestemt. Ik had een strook in het midden die was wit en beneden werd het heel lichtblauw en boven de streep wit.  Toen ik klaar was met verven werd ik wakker.

En vannacht droomde ik dus de kamer aan het indelen was. Ledikantje, commode  op zijn plaats. Leuke spullietjes er in gezet.

Vind zo apart dat ik in 2 verschillende nachten een droom afmaak. Wat betekent dit??

Liefs Inzagirl

rosie989

Lieve Inza,

Je ziel heeft vele kamertjes ;) Dit maal is het de kinderkamer die aan de beurt is. Je geeft hem een mooi kleurtje, lichtblauw..

Lichtlauw is de kleur van ,
kalmte, begrip, geduld, mentale gezondheid, maagdelijkheid, element lucht, vrede, innerlijke rust, inspiratie, kleur van meditatie, rust, kou, jongensachtigheid, maankrachten, meditatieve kleur, waarheid

Wit :
Bewustzijn, bescherming, verering, onschuld, zuivering, geboorte, reinheid, genezing, waarheid, onschuld,

Het was speciaal voor kleine kinderen bestemt, wat dacht je van je innerlijk kindje.. ;) Die zal zich beter voelen na het opruimen van deze kamer.

De tweede nacht droom je dat je het mooi aan het inrichten bent, de finisching touch..de laatste dingetjes aanbrengen en de kamer is weer zuiver.

Het zou eventueel kunnen lieve Inza dat je iets hebt losgelaten in het waakleven, dat weer ruimte maakt voor iets moois iets nieuws dat met liefde gepaard gaat. En dan ...ga je oude troep in je ziel opruimen, zoals kamertjes die er erg stoffig uitzien...krijgen weer een nieuwe look.. :D

Liefs Rosie

inzagirl

Hey Rosie,

Bedankt voor de uitleg. Ik wist niet dat een kleur zoveel betekenissen kon hebben zeg. Maar wel ontzettend mooi. Ik moet eerlijk bekennen dat ik me een aantal weken terug heel erg onrustig voelde moest veel huilen. Me vriend en ik zijn al 4,5 jaar bezig met zwanger raken. Nu is had zijn zus besloten om in Jan te stoppen met de pil en was dus gelijk zwanger. Tja dat hakt er ontzettend in. Ik moest ook nog eens onder het mes , dus zat vol met verdriet. Het rare is toen ik onder het mes ben geweest en goed nieuws had gekregen dat er een soort last van me schouders af viel en ik nu haar ook die zwangerschap oprecht gun. Kan het daar ook niet mee te maken hebben dat ik nu die innerlijk rust en vrede in me droom verwerk.  Moet zeggen dat ik me persoonlijk ook veel sterker voel en er een goed gevoel over heb dat het ons dit jaar ook gaat lukken.

Liefs Inzagirl

rosie989

Lieve Inza,

CiteerKan het daar ook niet mee te maken hebben dat ik nu die innerlijk rust en vrede in me droom verwerk

Je hebt het niet in je droom verwerkt maar in het waakleven en dat laat de droom ook zien. De droom laat duidelijk zien dat je de kamer hebt opgeruimt en een nieuw kleurtje hebt gegeven. ;)

Goed van je dat je je verhaal verteld, huilen is de reiniging van de ziel Inza, het zuivert . Na reiniging en verwerking creeer je ruimte voor nieuwe dingen in het leven.

Goed van je , dat je het verdriet goed verwerkt, want wegstoppen laat geen ruimte over voor iets nieuws :-*

Probeer je niet te vergelijken met anderen, bij de een gaat het nou eenmaal sneller dan bij de ander..het is zo..probeer niets te verwachten maar geniet lekker van de momenten nu..

Liefs Rosie

inzagirl

oh ok , dus eigenlijk wat je in je waakleven mee maakt. Kan je weer verwerken in je dromen. Ja ik heb nu wel geleerd dat ik ik ben en zij zij. Ik geniet van de dingen die ik nu heb. Ben ook trots dat ik (tante) word. Tja  tussen ( ) omdat ik niet getrouwd ben. Ben wel heel erg benieuwd naar wat het gaat worden. Vandaag gaat ze pretecho maken en dan weet ze het. Maar ik wil het nog niet weten. Wil de spanning tot dat het geboren is. Dat houd het leuk.

En inderdaad onze tijd komt nog wel. Alhoewel het soms best moeilijk is hoor iedere maand weer een teleurstelling. Maar goed we zijn op de goede weg. Me vriend is gestopt met roken, waar ik heel trots op ben. En ik heb nu me boedha en turkes eenoog ( of hoe je het ook mag noemen) voor het raam gezet. Ik hoop dat het ons geluk gaat brengen in welke wegen dan ook.

Liefs Inzagirl