Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

pyjama

Gestart door rosie989, mei 27, 2006, 09:17:10 AM

rosie989

Ik ging boodschappen doen samen met nog 2 vrouwen.
En ik had geen centen meer, het was op.Ik leende geld van iemand die bij me was..een vriendin.. Ik kocht een pyjama voor iemand een blauwe met een beer erop, en volgens mij voor mijzelf..De pyama was lichtblauw.. met wit..Ook kocht ik iets voor mijn zoontje, dat was een soort wonder middeltje, voor zijn slaapkamertje.
Ook kocht ik nog iets wat dat precies was kon ik mij niet meer herinneren.
Voor mijn zoon kocht ik een bijzonder soort snoepjes. voor zijn slaapkamer :oHet zag eruit als een rolletje en als je het opentrok zag het eruit als een soort snoep kettingkje met vele verschillende kleurtjes.
De pyjama maakte ik open en zag dat deze niet nieuw was maar 2e hands. Je kon zien dat deze al gewassen was..de geur van de was zat er nog in , maar ik wou geen gewassen pyjama ik wou een nieuwe. Ook zat er op de pyjama een bleekvlek..daar had een vlek gezeten, die met gloor eruit gehaald was want die plek was gebleekt.
Ik vond dit niet leuk en besloot de mensen op te zoeken die mij dit verkocht hadden.
De snoepketting was inmiddels ook overtijd…en zag nog heel goed de datum staan 16-12
Ik ben opzoek gegaan naar de mensen die mij dit verkochten en ik kreeg mijn geld niet terug, maar ik was wel even direct tegen die mevrouw dat ze geen spullen moest verkopen, die nieuw in verpakking zaten…en dan doet net alsof ze ook echt nieuw zijn..ik wou alleen maar eerlijkheid, zodat ik wist wat ik kocht..

Het gekke is dat hier weer gloor in voor komt, ik zag duidelijk een vlek die behandelt was met gloor..een witgebleekte plek.

Rosie

rosie989

Wouw wat mooi!

Let op haha

Dit droomde ik dus vannacht, en het andere wat ik mij niet herinnerde zijn cd's (ik stond letterlijk te zoeken naar cd's)

De 2 vriendinnen die erbij waren zijn erg close met elkaar.

Vanmiddag belde de ene vriendin op om te vragen of ik de cd's al klaar had (die ik beloofd had te branden)
Voordat ze belde stond ik in gedachten met de andere vriendin te communiceren..(heel raar)

Dus ze vroeg aan de telefoon of ik ze klaar had en ik zeg ja maar ik breng ze wel van de week, want ik had geen zin in visite vandaag ;D

Dus ik voelde dat ze wou doordrammen, ik voelde mijn angst omhoog komen , mijn angst die geen nee durft te zeggen :(

Ook voel de ik dat dit idee niet van haar kwam maar van iemand anders de andere vriendin. ;)

Heel vaak heb ik dubbele dromen die dan zo op voorspellingen lijken, maar dat is niet zo het betekent dat ik goed naar de situatie moet kijken die zich dan voordoet.

dus heb ik deze zin uit mijn droom genomen "Ik ben opzoek gegaan naar de mensen die mij dit verkochten en ik kreeg mijn geld niet terug, maar ik was wel even direct tegen die mevrouw dat ze geen spullen moest verkopen, die nieuw in verpakking zaten…en dan doet net alsof ze ook echt nieuw zijn..ik wou alleen maar eerlijkheid, zodat ik wist wat ik kocht.."

ik was direct tegen de mevrouw...omdat ik wou dat ze geen spullen moest verkopen die niet nieuw waren maar dat wel deed alsof..

Komtie!

die vriendin...belde uit opdracht van de andere vriendin..om om de cd's te vragen..en ik heb al meerdere malen gedacht in het waakleven,...jeetje dit komt niet van jou ;)

Maar het is niet de bedoeling dat ik naar die vriendinnen kijk!!
Het is hierbij de bedoeling dat ik naar mijzelf kijk.

dat heb ik gedaan en dan haal ik uit de droom...

Wees direct en doe niet iets wat jij niet wilt! laat dat masker af!

ik heb dat ook gedaan door te zeggen ik kom van de week wel langs...ik ben dan niet zo direct geweest om te zeggen "ik heb geen zin in visite"maar wel voet bij stuk gehouden door te zeggen ik kom wel langs van de week om ze af te gooien...en ik had in gedachten als ze zou zeggen nee ik kom wel even dat ik het dan niet toe zou staan!

Wat ben ik trots op mijzelf! want die pyjama die schoongewassen vlek laat dus zien dat ik weldegelijk iets heb gereinigd...daar waar een donkere vlek zat is wit gebleekt.

Ik ben dus eigenlijk bijmezelf aan de deur geweest, om eens even te zeggen stop met dat masker op te zetten! en zeg het als je iets niet wilt!

Nog een verborgen boodschap..

Je kunt beter eerlijk zijn, ook al kwetst het soms mensen je gaat jezelf wegduwen door altijd maar ja te zeggen en toe te geven..

Yeah..ben trots op mijzelf!