een droom om te lachen..

Gestart door rosie989, mei 17, 2006, 09:28:23 AM

rosie989

Hoi ricca  (beloof me niet te lachen als je deze droom leest)

Ik droomde dat mijn partner en ik zich ergens bevonden in een slaapkamer waar een wc aan gebonden zat met nog een slaapkamer.

Mijn partner en ik hadden seks boven de wc :o Toen ik verder alleen op de wc zat kreeg ik een raar gevoel en er viel iets uit :o Zijn geslachtsdeel viel in de wc pot..haha Ik kijk en ik kijk goed en ik meende me te herinneren in mijn droom dat ik dit al eens eerder had gedroomt.

Ik droomde dus dat zijn sjakie eraf viel, in de wc..dus ik pakte dat ding uit de wc en spoelde hem af. naast onze kamer lag de dokter te slapen. Het was de huisarts die ik jaren geleden had toen ik nog in een andere woonplaats woonde. Ik zei tegen hem dat ik zijn hulp nodig had want er moest gehecht worden.

De dokter heel slaperig wakker in zijn onderbroek, hij pakte zijn spullen en liep naar mijn partner die op bed lag, klaar om gehecht te worden...en toen schrok ik wakker..

Jeetje ik heb toch rare dromen, paddestoelenhoedjes (waarvan ik de betekenis nu inmiddels wel weet) en nu weer dat zijn zaak  eraf valt pffff...

Ook droom ik regelmatig dat mijn partner vreemd gaat, en hij ook soms zelfs in dezelfde nacht. Waar heeft in dromen vreemdgaan betrekking op?

Liefs Rosie

rosie989

Er schoot mij iets te binnen.

Omdat ik in proces ben van loslaten/vergeven denk ik dat het met dit proces te maken heeft.

Het hechten. Alleen snap ik hem nog niet. (ik zie het niet)Voordat ik ging slapen heb ik aan mijn droombegeleider gevraagt hoe ik het beste kan loslaten.

Het viel eraf, en toen riep ik de hulp in van de dokter... om het weer aan te hechten hmmm echt iets om over na te denken..

De dokter staat symbool voor zelfgenezing. ...maar als ik wil loslaten dan ga ik toch niet hechten?? Het is een bepaalde ontlasten (wc) eerst laat ik het vallen en dan wordt hij er weer aan gemaakt...Maar dan misschien los van de emotie???

Ziet iemand het? pff gekke droom ook..

Of het zit zo dat je tijdens zo'n loslatingsproces eerst loslaat en je dan weer hecht zonder emotionele betrokkingen... :-\ snap het niet

Rosie

rosie989

Vannacht heb ik er weer een droom over gehad, die ik niet kan plaatsen.

Ik denk dat het een vervolgdroom op deze was.

Ik droomde dat mijn partner niet 1 penis maar vele meerdere had, hij had ze niet aan zijn lichaam zitten maar het was een soort verzameling waaruit je een keuze kon maken, een dikke, een lange, een grote, een kleinere alle kleurtjes, noem maar op..ze lagen bij elkaar allemaal op de grond en ik vond het nog leuk om te kiezen ook...

Ik zag mij zelf er 1 uitkiezen terwijl ik er 1 vastpak, wordt hij groter en dikker en was gewoon van vlees en bloed ::)

Raar.. want daarna ging mijn droom over in een baby die in mijn handen werd geduwd door mijn moeder en tante, ik keek naar die baby en die had een bekend gezichtje, een mollige baby toen ik ze vast had was het vertrouwd en zei" volgens mij wordt dit een dikke baby" het was niet mijn eigen baby maar die van mijn tante, deze droom zou dubbel kunnen zijn..maar hier ben ik niet zeker van en zal dit achteraf pas weten..

Als babytjes in dromen verschijnen is een project toch afgerond?

Rosie