Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

arrestatie

Gestart door rosie989, april 29, 2006, 19:20:30 PM

rosie989

hoi ,

Ik droomde vannacht dat Mijn huidige man ergens maar op welke manier of hoe of wat weet ik ook niet deel uit maakte van de grootste criminelen van Nederland.
Een neef van me kwam vragen of ik weed had en ik zei op mijn slaapkamer ga maar vast ik kom er aan ???
Toen stonden we ergens onder een carpoort, mijn man ik en nog een hele strenge man.
Deze strenge man deed zich voor als een agent maar ik wist dat hij 1 van de criminelen was die mij wou pakken /arresteren.
Hij zei tegen mij je bent gearresteerd want jij bent mevrouw VRIJEWIL ik zeg tegen deze man, ik ben niet mevrouw vrijewil, ja zegt hij dat ben je wel, en in mijn gedachten wist ik dat ik het niet zou winnen omdat als hun je eenmaal hadden niet meer lieten gaan... ??? ??? Hij hing opeens aan de telefoon met wat ik denk de baas was en zij woorden waarin ik herkende dat hij bij de criminelen hoorde, ik zei ik ga me eerst eens omkleden en liep van hun weg..

Ik kwam aan in mijn slaapkamer en mijn neef lag daar op mijn bed te wachten op de weed..daarna werd ik wakker..

Wat een ongelooflijke rare droom, ik kan me geen betekenis eraan bedenken, maar ergens weet ik dat deze droom belangrijk voor me zou kunnen zijn.

Waarschijnlijk een herinnering...

Rosie

Ricca

Lieve Rosie,

Bij een crimineel denk ik aan misdaad. Mis-daad: iets verkeerds gedaan (in jouw ogen). Het heeft niets met werkelijke criminaliteit te maken.

De hele strenge onbekende man, die zich voordoet als agent, is waarschijnlijk jouw eigen strenge oordeel over die 'mis-daad'. Het gebeurde laat je niet los. Hij wil jou arresteren. Arresteren is het tegengestelde van loslaten... Het is staande houden... vastzetten... En dat is precies wat het oordelen over of het beschuldigen van een ander met jezelf doet. Als je droomt over gearresteerd worden wijst dat op een belemmering van je natuurlijke expressie door je eigen oordeel over goed of fout van een ander. Door je oordeel staande te houden sluit je jezelf op.

De strenge man belt met zijn baas (met jou). Aan zijn woorden merk je dat hij bij de criminelen hoort... M.a.w. dat je zelf ook iets verkeerd doet. Als je een ander op zijn fouten wijst, maak je zelf een foutje... Beter is het om alleen te spreken over wat het gebeurde voor jouzélf betekent, over jouw eígen gevoelens daarbij. Misschien ben je op dat gebied wat eigenwijs (eigenwil)?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

Ik moet dit even heel goed op mij in laten werken....omdat ik niet zie wie ik veroordeel..of beoordeel..

Kom ik later op terug..bedankt ricca :-*

Kan het met zelfbeschuldiging te maken hebben?

Liefs Rosie

rosie989

Hoi Ricca ik heb het even op me in laten werken..

Zelf ben ik sterk van mening (vraag me niet waarom dat het met mijn karma te maken heeft er werd in de droom nadruk gelegd op VRIJEWIL...de vrijewil...ik heb sterk de indruk dat het karma te maken heeft, hoe en wat weet ik niet precies omdat ik er geen kaas van gegeten heb..

het is niet dat ik iets niet van mijzelf niet wil zien, juist heel graag zodat ik weer kan leren, dit gaat dieper voor mijn gevoel. Ik weet niet iets is beperkt...iets stopte me even...ik was in gesprek met mijn man...en die man stond er naast en zei letterlijk jij bent mevrouw vrijewil..nee dat ben ik niet en wou vluchten, dat heb ik ook gedaan om mezelf te gaan omkleden, met andere woorden me te gaan veranderen...of vermommen..ook nog een optie bedenk ik me net..

De woorden vrijw wil is heel erg belangrijk...maar vraag me af wat het toch is..
Het klopt ricca..ik heb geoordeeld (schaam schaam) maar dat is in zeer pijnlijke periode geweest en hoop ook dat ik mezelf dat kan vergeven..ik heb een oordeel geveld ovet to mijn man omdat hij iets niet goed deed, nu denk ik na een tijdje wie ben ik om dat te bepalen...niets is goed of slecht....(dualiteit) ...

Ik droom nogal dubbel namelijk, dus kijk ik niet alleen naar mezelf maar ook naar anderen die mij kunnen spiegelen..

En die dualiteit kan ik ook nog steeds niet zien, ik maak nog steeds onderscheid, omdat ik het nog niet zie misschien...komt vast wel...

En deze droom samen met die van Jezus vielen mij erg op..

Na het zien van Michael...

droom 1 arrestatie...vrijewil
droom 2 jezus....reincarnatie

Ik laat het even op zijn beloop misschien dat het me duidelijk zal worden over een paar dagen, het gaat in elk geval diep...

Liefs Rosie :-*

rosie989

Ik heb iets gevonden over het verkleden..

Ik ging mij verkleden voor dat hij mij te pakken zou kunnen krijgen en deze gedachte was nogal sneeky moet ik zeggen ik had een soort van grijnsgevoel die op de kaart staat van de zwaarden vijf deze man is ergens aan ontsnapt (plaatje van de kaart) en had een grijns, zo'n gevoel gaf dat ook voordat ik me wou gaan verkleden.

Deze onderstaande zin heeft een eigenaardige toepassing..

Zoals men oude kleren afwerpt en weer andere, nieuwe tot zich neemt, zo legt ook de drager van het lichaam zijn oude lichamen af en gaat in andere, nieuwe over’

Dit komt erg overeen met het verkleden in mijn droom.
Eerst droom ik over een incarnatie dat mij werd getoont (jezus droom) vervolgens droom ik over een arrstatie, waaraan ik ontsnapt ben door omte kleden (reincarneren) dus zou het zo kunnen zijn dat ik ben gevlucht in een vorig leven, ik ben ergens aan ontkomen voordat ik reincarneerde en wat dat is zal me nog wel duidelijk worden..
Het zou erg toepasselijk kunnen zijn, want als ik echt zo sneeky was om te vluchten heb ik in dit leven geleerd niet meer te vluchten maar op te komen voor mijn verantwoordelijkheden. Het vreemde ervan is dat ik eerder in dit huidige leven wel vluchtte voor alles wat op mijn pad kwam, ik kreeg harde leerlessen die gepaart zijn gegaan met vele pijnen en nu draag ik wel met beide handen mijn verantwoordelijkheid ervoor..
..en dat is allemaal na de wedergeboorte/verlichting..gekomen dus is een wedergeboorte/verlichting een bepaalde reincarnatie...een nieuw leven waarin je weer andere dingen gaat leren..

Ik weet zeker dat in deze dromen iets verborgen ligt. De oorzaken in mijn vorig leven , zijn nu de gevolgen in dit huidig leven.

Ik heb altijd getwijfelt aan reincarnatie, engelen, en al dit soort dingen, maar nu ik het zelf ervaar is er voor mij geen twijfel meer mogelijk, ik ben redelijk naief en zie de dingen in het leven vaak als suggestie. Maar dit had ik nooit verwacht, en toch innerlijk geweten..de oerbron. Dat is dus waar het oergevoel vandaan komt.

Heel gek, maar ik zei een anderhalve week geleden nog"als er echt iets is dan zal ik het wel zien" en 2 dagen later verscheen er een engel aan me die mij een goudenstaaf aanbood..weer een week later komen er herinneringen in dromen, de engel die ik zag was Michael (ik wist niets van engelen)
http://teramai.reikicentrum.nl/michael.html
Toen ik deze site las over Michael kroop de kippevel over mijn lijf, en zelfs mijn man die niet spiritueel is, maar zich langzaam gaat openen omdat hij het nu ook doormaakt..gaat eraan twijfelen..die staat er zelfs van versteld...nooit geweten..

Ook heb ik een stukje gevonden over de vrije wil "jij bent mevrouw vrije wil"zei de strenge maar rechtvaardige man, nee zei ik dat ben ik niet! En ergens wou ik dat ook helemaal niet...

Nu heb ik daar iets over gevonden...
De hele kosmos is bezaaid met "buitenaardse" zielen. Wij bevinden ons in 'n bewustzijnsgebied met 'n vrije wil, in de derde dimensie op planeet aarde!
Onder de buitenaardse zielen zijn er genoeg die staan te trappelen om onze derde dimensie te mogen ervaren. Eenmaal toegelaten op aarde moet je de hele cyclus afmaken.
Zo zijn wij ook begonnen en nu moeten wij het afmaken.
De enige beperking tot deelname is het aantal beschikbare lichamen op aarde.

Het gebied van de vrije wil, de derde dimensie, heeft 'n zeer grote aantrekkingskracht op die zielen, die zelf willen experimenteren met allerlei ervaringen en schepper willen zijn van hun eigen wereld. Na vele levens, en na nog veel meer ervaringen, beginnen we iets te missen..... We ervaren leegte en 'n gevoel van heimwee.
.....Totdat we in ons hart ervaren, dat we naar Huis, naar God, terug verlangen en reincarnatie niet meer hoeft, omdat we in de lichtsferen aangekomen zijn.

Dan ben ik wel mevrouw vrije wil, want ik bevind me op de aarde. De derde dimensie. De agent wou mij arresteren. Een arrestatie wordt verricht als men een misdaad heeft begaan. Dus zou het weleens heel goed kunnen dat ik een misdaad heb gepleegd in een vorig leven (wat ook altijd sterk een idee van me is geweest, maar nooit zo bij had nagedacht) Ik vind het ook een beetje een verwijzing naar de criminelen die mij zouden kunnen spiegelen, ik zou in mijn vorig leven zelf een crimineel geweest kunnen zijn. En ik sta er zelf echt niet van te kijken, als ik misdaden zie op tv voel ik een diepe pijn..mensen die misdaden plegen kon ik nooit niet uitstaan, ik was boos op ze eigenlijk. Nu is dat niet meer omdat ik begrijp waar het aan ligt. Sinds ik dat ben gaan begrijpen en dat is eigenlijk geleidelijk gegaan in de laatste jaren, besefte ik dat er meer achter een crimineel zat dan alleen maar woede en negatieve dingen...

Neem bijvoorbeeld een moordenaar, hij heeft besloten om te moorden omdat hij DENKT dat dit de beste manier is van oplossen, achteraf gaat hij inzien (of ook niet) dat het een fout is geweest , maar moet zijn straf wel dragen. Heel raar maar ik ben eigenlijk nu ik er echt heel goed over nadenk ook er dichtbij betrokken..kijk maar naar mijn familie..zelfs daar gebeuren deze dingen die heel dichtbij staan en ergens sta ik ermee in verbinding. Lichamelijk geweld speelt hierbij ook een rol. Als ik naar mijn omgeveing kijk zoals naar mijn familie zie ik alleen maar moord en misdaad en geweld, dus moe het iets uit mijn vorig leven zijn dat ook echt zo voeld.

Waar ik ook gek genoeg een verschrikkelijke blik bij heb is een wond, scherpe wonden doen mij de ogen dicht knijpen, het zal vast niet voor niets zijn denk ik dan maar, ik trek helemaal samen als ik een pijnlijk wondje zie.

Al deze dingen die ik hier nu opnoem schieten net allemaal mijn gedachten binnen, alhoewel ik het eerder gevoeld en gedacht heb, (zelfs over gepraat met mijn man hele tijd terug) heb ik er nooit zo bij stil gestaan als nu, omdat ik teveel twijfel had. twijfel aan mijzelf maar ook aan leven na de dood.

Mevrouw vrijewil doet mij sterk denken ineens aan het beslissen. Ik heb ervoor gekozen om wat ik deed en doe in mijn leven. Hij was een agent, met een spiegel. Zijn uiterlijk was een agent maar zijn innerlijk was een crimineel. Mijn man was ook lid van "de bende" . Ik denk dat deze man mij nu zegt...jij hebt zelf gekozen voor hetgeen je deed, en wil daar nu weer voor weglopen...vluchtten en me gaan omkleden.

maar nee ik wil niet meer weglopen, hoe pijnlijk het ook is wat ik nu zeg. Er zijn vaker van deze gedachten naar boven gekomen dat ik een crimineel ben geweest, en ja als ik het erover heb komen de tranen. Deze gedachten die kwamen stopte ik weg omdat er een behoorlijke angst mee heeft gespeeld, en een zwart deel..ik kan het niet uitleggen..

Ricca,...misschien is de tijd aangebroken om de buitenlandse man die steeds maar weer in mijn dromen verschijnt eens een hand te gaan geven ipv te gaan vluchten, zodat de pijn en angst ook kan gaan verlichten..krijg het warm als ik het erover heb..

Liefs Rosie

rosie989

Mijn dromen hebben echt dubbele betekinissen of Ricca je had gewoon gelijk dat kan ook.

De uitleg die je hierbij hebt gegeven klopt als een bus en zie dat nu pas. Maar ik begrijp nu ook de herinneringen die ik had, het was een aanwijzing en een tip om naar mijn huidige situatie te kijken. een herinnering aan een vorig leven, een oorzaak en gevolg (karma) en kijken naar mijn huidige situatie! waarvoor ik steeds vluchtte..

Dank je Ricca je bent een engel!

Liefs Rosie

rosie989

:oHet ego denkt alles te willen en alles te kunnen, voelt zich beter als anderen, en vergelijkt maar genoeg..ook kan het zeer goed oor en veroordelen...ook denkt het te kunnen te bepalen in het leven hoe het zijn leven wil leiden...(vrijewil)...het denkt gescheiden te leven..en dat het alleen door het leven kan zonder daar iemand bij nodig te hebben.....

Mevrouw koos hierzelf voor.

CiteerIk kwam aan in mijn slaapkamer en mijn neef lag daar op mijn bed te wachten op de weed..daarna werd ik wakker..

De weed staat hier symbool voor zelf-verslaving, ik was mij al een tijdje bewust van deze zelf verslaving door eens heel goed naar mijn omgeving te kijken, daar waar grote spiegels zaten om dit in mijzelf in te doen zien.

Ik koos voor te vluchten in mijn eigen zelf verslaving onder ogen te komen..Dit is ook een onderdeel van mijn vorige levens..dat zou de dubbele betekenis heel goed kunnen verklaren..

CiteerDeze strenge man deed zich voor als een agent

Zich voordoen als agent is in een rol treden..en in een rol treden is identificeren..

Een agent is iemand van de wet en deze geeft je een bekeuring als de wet is overtreden, hij is degene die in de gaten houd of men zich aan de regels houd.

Rosie