Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

een kind redden

Gestart door rosie989, april 25, 2006, 08:29:46 AM

rosie989

hoi allemaal,

Ik droomde vannacht dat ik een kind redde. het kind leek op mijn zoontje en op mijn allerkleinste broertje...zo voelde het ook. Het was aan het glijden in het water en ik kan me herinneren dat het vies bruin water was met allemaal takjes erin enzo. Ik zag dat het kind niet kon zwemmen en hij ging kopje onder..hij heeft wel wat van het water ingeslikt waar ik mij zorgen om baarde. Ik haalde hem omhoog en zette hem op de glijbaan. Ik liet hem naar beneden glijden naar het schone water toe. Het kind was natuurlijk weer bang te verdrinken maar ik hield het kind stevig in de gaten, en liet het niet los aan mijn hand.
Mijn andere broertjes zouden later komen samen met mijn moeder. En ik kan me herinneren dat ik aan het zoeken was bij het zwembad..

rosie

nien

heej

de meeste dromen die je hebt zijn een beetje gebasseerd op de werkelijkheid...in je slaap verwerk je de gebeurtenissen die je de afgelopen dagen heb t gedaan.
je bent naar het zwembad geweest en gezocht. en dat kan effect hebben gehad op je dromen die je krijgt.

groetjes nienke

rosie989

Dank je Nienke,

Zelf denk ik inderdaad dat deze droom te maken heeft met mijn kracht van de schepping. Ik schep mijn wereld en zie daarvan een beeld, en als het water eerst troebel is en daarna zie ik het verhelderen...dat geeft mij nu een heel goed en verzekert gevoel maar ook zeker meer vertrouwen.
Dank je voor deze spiegel.. :-*

Liefs Rosie

nien

Graag gedaan hoor!
aparte dromen heb jij trouwens :)

groetjes nienke

shana

weet je zeker dat je je kind niet hebt verzopen??!!

t is maar een vraag hooowr!!!! :P