Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

bah stomme droom!

Gestart door rosie989, april 19, 2006, 16:09:27 PM

rosie989

Hoi,

Ik droomde vannacht toch zo raar..

Ik droomde dat ik ergens was wat een beetje leek op een kasteel..
ik herinnerde me dat een tante van mij me helemaal in elkaar sloeg om een prive reden...ik heb geen contact met die tante..maar op de een of andere manier zochten ze me steeds op..ik kan me herinneren dat ik in het ziekenhuis lag, ik moest daar wel naar toe, ik bloedde heel erg uit mijn mond en (klinkt vies) van onderen stroomde het er ook uit..was heel raar gevoel.
In de droom kan ik me herinneren dat ik haar terug wou pakken, maar dat ging niet ik kon haar niet vinden..wel moest ik naar het ziekenhuis en lag daar in een wit bed helemaal vermoeid en verband overal..

:-\ :-\raar...

Lijkt wel op genezing van oude wonden....
rosie

peter put

naast je eigen gevoel;genezing van oude wonden;
prop ik er nog een bij voor je; namelijke ook een soort intense emotionele verwerking hierbij,een soort afreageren om daarna tot 'rust' te komen.je 'heling' zal een proces zijn, en niet zo maar onmiddelijk.

p

rosie989

hoi Peter,

Ik ken nu de betekenis van mijn droom, gisteren tegen de avond moest mijn dochter naar het ziekenhuis, ze heeft met haar kleine voetje tussen de spaken gezeten, het bloedde nogal en ze wou niet naar het ziekenhuis dus raakte ze in paniek.

Nu weet ik dat klappen krijgen in dromen niet persee met lichamelijk geweld te maken hoeft te hebben. klappen krijgen kan voor de schrik staan..

Nu zit ze in het witte mooie gips voor 1 weekje vandaag moet ik even naar de eerste hulp toe om te laten kijken naar de zwelling, en over een week mag het gips er weer af..
Vind het zo sneu voor haar want volgende week vrijdag is ze jarig

Ik stond onder de douche mijn man zei ik moet weg met larissa ze is gewond (was trouwens een lelijke wond met veel bloed) ik zei oke ga maar dan...en haastte me om larissa in de auto te kunnen zetten.. ik zei tegen mijn man "dit heb ik gedroomt"meteen voelde ik de herkenning van de droom ..raar he?

Rosie

Ricca

Lieve Rosie,

Eerst van harte beterschap voor je dochtertje! Dat zal me een schrik geweest zijn. De feestelijke verjaardag komt vast op het juist moment. :)

In jouw droom lijken dingen door elkaar te lopen. Op een of andere manier schemerde het aanstaande ongeluk van je dochtertje door. Maar dat zie je pas achteraf. Toch zit er méér in de droom. Het is net als met je droom over de kat die je niet kon vangen. Later was de kat inderdaad weg, maar toch had die droom ook een betekenis voor jouzelf... Je kunt je afvragen wat er in jouzelf mag helen (ziekenhuis, wit verband). Of waaraan je energie verspild hebt (bloed is levenskracht). Of waarom je tante opdook... Dromen hebben meerdere betekenisniveaus. Laat het ongeval van je dochtertje je er niet van weerhouden om naar de betekenis te kijken die de droom voor jou persoonlijk heeft.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

Dank je ricca,

Zelf dacht ik precies hetzelfde wat jij hierneer zet.

Inderdaad is het zo dat ik mijn energie aan iets heb verspilt. Dat komt ook mooi overeen met het haar willen terug pakken maar niet willen lukken.
bloed bloed overal bloed, en toen ik in het ziekenhuis lag dacht ik nog sterk in de droom het is goed zo, nu tijd voor rust.
Ik denk zelf dat ik iets heb afgesloten , namelijk minder energie steken in mijn familie waar ik geen contact meer mee heb (tante)

Na het zien van de man in een andere topic, werden mijn gedachten helderder, en besefte dat ik ruzie maakte hardop met gedachten van anderen, ik dacht eerder dat dit niet kon op afstand. Maar het kan wel! en ik twijfel hier geen moment meer aan.

Die man kwam ook niet zonder reden, ik heb bewustwording gekregen wat een ongelooflijk geschenk is. En ik ben me er meer van bewust geworden dat er meer in mijn gedachten speelde dan dat ik zelf wist. Omdat ik de dingen nogal vergat.

Nu weet ik dus ook dat de droom een dubbele betekenis had...en in het waakleven mijn dochtertje weerspiegelt nu eigenlijk wat ik moet doen...net zoals zij dat nu doet rust nemen! En geen energie verspillen aan ruzies (ook al zijn ze in mijn gedachten) ik weet nu dat gedachten heel krachtig zijn. En ook weet ik dat als ik energie blijf steken in mijn gedachten aan ruzies dat ik dan alleen maar dingen aan blijf trekken, want je schept je eigen wereld :)
Afgelopen week kwamen ze dus weer in mijn gedachten en heb dus letterlijk hardop gezegd dat ik geen tijd meer voor hun heb...en geloof het of niet...het werkt!!! ik voel me er stukken beter bij en kan me veel beter concentreren op de andere dingen om me heen..

Dus besef ik nu, dromen die voorspellen ..(in mijn geval) daar kan ik veel van leren door er in de waaktoestand erg goed naar te kijken zonder te oordelen...

Liefs Rosie

shana

wat droom jij allemaal joh!

egt vieszz! lijd je aan een ziekte ofsow? ga naar de dokter en kom niet hier zeiken over je vieze lichamelijke functies...

kusssss!!!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

nien

hey shana

wat doe jij hier als je toch iedereen aan het afkraken bent. als je niet hierin geinteresseerd ben kan je het beste gewoon weggaan, want wij hebben geen behoefte aan jouw reactie.

nienke

rosie989

Haai Nien...

Geen aandacht aan schenken dat is wat men wil ;)

Negeren die hap!

Liefs Rosie

nien

heej rosie

zal ik doen! ;D
sorry hoor maar ik begrijp die mensen gewoon niet...

nienke

rosie989

hahaha,

Ik begrijp ze ook niet maar op de een of andere manier weet ik vaak dat je ze moet negeren..want als je hen voeding geeft, dat willen ze juist. reactie uitlokken en daarna lachen ze zich gek, terwijl jij je druk zit te maken..over een tekst..
;)

Dus lekker laten gaan die hap ;D haha

Rosie

peter put

was 'eventueel' de respons van shana een vorm van specifieke, nogal sterke humor mischien???(of niet???)

(sterke zin gevolgd door veel kusjes en geglimlach)

rosie989

Ik zou het niet weten Peter,

Haha ik zie er geen humor in maar het gekke is dat ze neerzet hvj bij 1 of andere topic ...je zegt niet zomaar tegen iemand ik hou van je... een toevallige bekende misschien ??haha

Rosie

Shooon

Heb je ooit wel is iets ergs tegen je tante gezegt ofzo? Want misschien spoeld het bloed je mond wel schoon . (Meestal komt er toch bloed omdat de wond dan schoon word?) xx

Shooon

Citaat van: shana op april 27, 2006, 15:02:51 PM
wat droom jij allemaal joh!

egt vieszz! lijd je aan een ziekte ofsow? ga naar de dokter en kom niet hier zeiken over je vieze lichamelijke functies...

kusssss!!!!! :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Dit is echt zo iets wat je doet als je niks te doen hebt met de tijd .
Moet je geen huiswerk maken? Je reageert nogal kinderachtig & triest op mensen.  Als jij dit zo vies vind enzo moet jij hier niet komen want dit forum is nou eenmaal voor dromen en wij vinden hier niks raar dat moet je maar accepteren .