Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

sneeuw

Gestart door hooyman, maart 31, 2006, 20:57:29 PM

hooyman

Hallo ik droomde dat ik met mijn moeder door een wijk liep. Ze vertelde me dat ze excuses wou aanbieden voor het feit dat mijn vader vroeger niet de makkelijkste was ( mijn vader is in jan 2005 overleden). Ik zei dat hoeft toch niet want zei kon er niks aan doen, en ik zei dat ik al met mijn vader erover gepraat had..Het gekke van deze droom was dat het in de ene straat sneeuwde, in de anderstraat was het droog weer en geen sneeuw lag er en weer in een andere straat lag een beetje sneeuw. Wat kan de betekenis hiervan zijn

rosie989

Hallo Hooyman,

Sneeuw staat symbool voor zuiverheid, zuiverheid net zoals de zuivere kleur wit. Ook het onbewuste en onschuld wordt hier gesymboliseerd.
Je moeder bood haar excuses aan, maar ze kon er niets aan doen (sneeuw-onschuld) En het mooie ervan is dat het gevoel intens is in de droom, de kracht van spijt-vergeving is krachtiger dan je denkt. Een mooie ervaring ;)

Liefs Rosie

shana

leuk voor je vader......heeft hij eindelijk rust...en is ie van jouw af! duss wen er maar aan b*th!              :-* :-* :-*hvj