schorpioen of boogschutter

Gestart door schrier, maart 26, 2006, 01:03:54 AM

schrier

Ik begin aardig in de war te raken. Mijn geboortedag is 22 november en als ik rond ga kijken ben ik bij de een een boogschutter en bij de ander een schorpioen. Als ik, op deze site, in de dierenriemtekentabel kijk wordt aangegeven dat ik een schorpioen ben maar als ik hier een horoscooptekening laat maken komt er uit dat ik een boogschutter ben.
Ook als ik de beschrijvingen van beide tekens doorlees wordt ik hier niet veel wijzer van. Wie kan mij hier wat meer duidelijkheid in geven.

janice

je geboorteuur kan denk ik al veel verschil uitmaken, www.astro.com is leuke link
Intuitie is verstand dat haast heeft

zodiacgirl

Als je je geboortejaar (en evt. tijd) geeft, kan ik het zo voor je uitzoeken. Je zit met 22-11 net op het randje, dus het jaar is van belang.

schrier


schrier


janice

boogschutter, maar misschien dat je geboorteplaats dat nog extra kan bevestigen?
Intuitie is verstand dat haast heeft

zodiacgirl

Je bent Boogschutter.

Geboorteplaats heeft daar overigens niets mee te maken. Dat is van belang voor het uitrekenen van de ascendant.

Martin Rai

je ascedant, maan en stand van je navamsa en vooral je nakshatra zijn veel belangrijker dan je zonnestand alleen. In princiepe zijn niet 2 horoscopen gelijk