Dromen over zwangerschap

Gestart door inzagirl, februari 21, 2006, 10:37:25 AM

inzagirl

Hoi ,

Ik heb weer eens een vraag, weet dat ik hier niet vaak kom maar deze 2 dromen houden me toch weer bezig.

Eergister nacht droomde ik dat me schoonzusje (die is nu in het echt ook zwanger) , een vriendin van een vriendin van mij en me eigen zus zwanger waren. Me zus word in mrt 43 en dus ook in me droom. Ze zei ik hoef dat kindje niet ga abortus plegen. Ik zei tegen haar nee niet doen, Geef dat kindje dan aan mij. Stop het dan in mijn buik dan ga ik verder zwanger zijn en voed ik het op of het mijn eigen kindje is. Dat vond ze goed en ik werd zwanger van haar kindje.  Toen werd ik wakker.

En vannacht droomde ik weer. Ik stond het huis waar ik was geboren. Me moeder zat aan tafel en me zus en ik stonden. We hadden allebei een zwarte broek aan. Een jogging achtig iets.  Opeens ging ik tegen me zus aan staan en zei ik jij bent zwanger. Me zus zei hoe weet jij dat? Want ze was nog maar heel pril. En ik bleef tegen haar aan staan en zei in me gedachte. Laat de zwangerschap ook in mij over komen. Laat mij ook zwanger raken van een kindje.  Toen werd ik weer wakker.

Nu moet ik ook wel bij vertellen dat wij (me vriend en ik dus) als 4,5 jaar bezig zijn om kinderen te krijgen.  3 miskramen gehad.  Loop nu bij het zh ervoor.  Mss omdat ik er veel mee bezig ben droom ik er over. Maar toch heb ik het gevoel dat die dromen me iets vertellen. Hoeft nier percee over een zwangerschap te gaan. Dat geloof ik ook wel. Maar wil zo graag weten wat het is.

Kan iemand mij helpen hier in

Liefs inzagirl

Palomino

Hi Inzagirl,

Inderdaad hóeven dromen over zwangerschap niet over een daadwerkeleijke zwangerschap te gaan.
Ik denk echter dat deze twee dromen er op wijzen dat jij er heel erg naar verlangd om zwanger te zijn en een kindje te hebben.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

inzagirl

ja zoiets dacht ik al. Maar soms vertellen je dromen je zoiets anders dan je zou verwachten. Dus vandaar dat ik het ff na vroeg Maar dank je voor je antwoord.