Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

bloed

Gestart door jana, februari 14, 2006, 20:24:06 PM

jana

kan iemand helpen met mijn droom aub

ik zag dat iemand een mes in zijn hals had en behoorlijk bloedde maar hij leefde nog wel.
het was iemand die ik niet kende een blonde jongeman.
groetjes

Ricca

Lieve Jana,

Dat is moeilijk om één beeld uit te leggen... maar ik zal proberen er iets over te zeggen.

Je ziet een onbekende jongeman. Onbekende personen staan meestal voor de dromer zelf. Ben jij misschien ook blond? Hoewel het beeld er heel akelig uitziet, met veel bloed, wil dat nog niet zeggen dat er iets ergs is gebeurd. De droom schildert alleen maar jouw reactie op iets, jouw eigen gevoel bij iets dat gebeurd is. Misschien heb je je in een bepaalde situatie aangevallen of gekwetst gevoeld of heb je het gevoel dat je iets is 'aangedaan'. Maar waarschijnlijk is je reactie wat overdreven, want de jongeman leeft nog wel. Doordat degene die het mes gestoken heeft buiten beeld blijft, denk ik dat de droom je er juist op wil wijzen, dat je zelf verantwoordelijk bent voor hoe je je voelt. Je hóeft je niet het slachtoffer te voelen...
Kun je hier iets mee?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

jana

amaai ricca ja inderdaad daar kan ik iets mee jij hebt dat heel goed uitgelegd bedankt daarvoor  :-*