Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Geo Driehoek

Gestart door Sunchild, februari 09, 2006, 11:06:02 AM

Sunchild

Lieve mensen,

Zou iemand mij kunnen vertellen waar ik een geo driehoek mee kan linken? In mijn droom lag de geo driehoek voor een legging of zo (in ieder geval iets om de toekomst mee te voorspellen) een collega zei tegen mij in mijn droom; "Nou, ik heb hem zelf niet gelegd, dat heeft een vriend gedaan, hij koos voor de geo driehoek en zei je kunt wel blijven, je wordt alleen niet betaald......"

Met de energie in de droom, kreeg het gevoel alsof ik het tegen de duivel had!!!

Heb de laatste tijd last van de aanwezigheid van die collega, hij heeft een zeer koude energie met zich mee en volgens mij is het alles behalve zuiver.

Maar goed, als iemand mij kan vertellen wat het zou kunnen betekenen, graag!

Dank je!

rosie989

Lieve Sun,

Ik zal proberen mee te denken. Toen je zei geo-driehoek zette mij dit aan het denken.

Een driehoek staat symbool voor bescherming en stabiliteit.

Een geo driehoek is een gelijkbenige driehoek, waarmee met hoeken meet, en deze driehoek wordt gebruikt bij wiskunde.
Hoeken berekenen, lijkt mij te duiden op situaties inschatten.

Luister naar je gevoel Sun, schat je inzicht in(geodriehoek) met je eigen berekeningen.

De geo driehoek werd gelegd, in de vorm om de toekomst te voorspellen (berekenen, inschatten) .

Je kreeg het gevoel of dat je het tegen de duivel had, als ik naar de sleutelwoorden kijk van het tarot...

macht-afhankelijkheid-gevangenschap-onderdrukking-ballast-bezetenheid-leedvermaak-tegennatuurlijk-humor..

Komt je inschatting misschien wel eens heel erg goed overeen, met hetgeen je aanvoelde bij je collega. ;)

Ik heb ooit ook eens het beeld van de duivel van het tarot voor me gezien en deze persoon was in macht van een ander :-\
Hiermee wil ik natuulijk niet zeggen dat dat bij je collega zo is.

Maar vertrouw op jou inschatting, en bescherm jezelf...

Liefs Rosie

Palomino

Citaat van: rosie989 op februari 09, 2006, 11:44:40 AM

Een geo driehoek is een gelijkbenige driehoek, waarmee met hoeken meet, en deze driehoek wordt gebruikt bij wiskunde.

Lieve Rosie,

Wiskunde was nou niet bepaald mijn sterkste vak... :-\ ,maar volgens mij is een geodriehoek géén gelijkbenige driehoek.
Bij een gelijkbenige driehoek moeten alle benen even lang zijn volgens mij, zodat de hoeken alle drie 60 graden zijn en zo samen 180 graden vormen.

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

Palomino

Lieve Sunny,

Het eerste waaraan ik moest denken bij jouw geodriehoek was een piramide...

...Of misschien komt deze collega in jouw ogen wel eens een beetje  ??? uit de hoek...

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rosie989

palo..pfff...sorry ik zat inderdaad mis, het is geen gelijkbenige driehoek

Bedankt palo...even een spiegel...thnx..

De geo driehoek lijkt mij niet te wijzen op een piramide, omdat een piramide de vorm heeft van een gelijkbenige driehoek ;)

Liefs Rosie

Ricca

Geodriehoek...
Als je naar zijn functie kijkt: hulpmiddel voor het berekenende verstand - berekeningen maken - passen en meten - inpassen.
Als je naar het voorwerp zelf kijkt: een transparant patroon. Misschien helderheid van gedachten, maar ook rechtlijnigheid...
Verder dacht ik aan uurhoekastrologie (al heb ik geen idee wat dat is).
Een driehoek kan ook staan voor gezinsrelaties: vader, moeder, kind.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Palomino

Citaat van: Palomino op februari 09, 2006, 12:23:06 PM

Bij een gelijkbenige driehoek moeten alle benen even lang zijn volgens mij, zodat de hoeken alle drie 60 graden zijn en zo samen 180 graden vormen.

...Hùhùhmm...of misschien bedenk ik me nu, gaat het om een gelijkzijdige driehoek waarbij de zijden allemaal even lang zijn ,de hoeken 60 graden en samen 180 ,kweetutniemeer... :-[ En is een geo driehoek dus wél een gelijkbenige driehoek...Wiskunde  ???

Liefs,
Palo

Ricca

;D Er zijn gelijkbenige en ongelijkbenige, gelijkzijdige en ongelijkzijdige driehoeken...
Sun heeft 'm gezíen, dus zij kan zeggen wat voor een het was... Maar of het van belang is?  ::)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Sunchild

Citaat van: Ricca op februari 09, 2006, 17:47:40 PM
;D Er zijn gelijkbenige en ongelijkbenige, gelijkzijdige en ongelijkzijdige driehoeken...
Sun heeft 'm gezíen, dus zij kan zeggen wat voor een het was... Maar of het van belang is?  ::)

Liefs,
Ricca

Weet wat een geodriehoek is, gebruikte wij vroeger op school. Alleen in de droom, wit/transparant, een rondje met drie gelijke strepen in het rond, alle lijnen bereiken hetzelf punt. Denk aan het mercedesteken..... Iemand?

Sunchild

macht-afhankelijkheid-gevangenschap-onderdrukking-ballast-bezetenheid-leedvermaak-tegennatuurlijk-humor..

Hij heeft zwarte magie gebruikt, daar ben ik nu al uit. Hij aast op mijn baan, dat weet ik nu ook. Eigenlijk wist ik het op het moment dat ik hem ontmoette dat het niet zuiver was. Dan toch heb ik mijn gevoel genegeerd. Ook heb ik de afgelopen paar weken verward rondgelopen, zonder enig flauw idee te hebben wat er met mij aan de hand was. Of juist wel, iedere keer als ik de situatie en de reden erachter met mijn verstand probeerde te grijpen, verdween het weer uit mijn verstand. De zwarte deken is omgezet in een witte en houdt het in de gaten.....

rosie989

Lieve sun,

Daarom zei ik bescherm je... ;) Een driehoek staat ook voor bescherming en stabiliteit. Laat je niet verleiden..door het te voeden..

Als ik het beeld van de duivel zie dat met het tarot te maken heeft, zorg ik dat ik wakker ben en hou ik mijn ogen goed open..
het kan erop wijzen inderdaad dat iemand in macht is van iets of iemand, of dat ze zelf macht willen...om misbruik te maken van situaties..

Enkele tips (misschien ken je ze al)

Probeer wat salie te dragen tijdens je werk het is reinigend, en brand wierook puur voor de reiniging...ceder, salie, sandalhout jeneverbes zijn de geuren die reinigend zijn. ;) Zet je in een sterke witte bel...om jezelf te beschermen, je armen kruisen over je zonnevlecht wil ook goed helpen en zorgt ervoor dat er geen energieen binnen kunnen.

Zat ik toch goed met mijn gelijkbenige driehoek...heh ik laat me nog te snel van mijn wijs brengen :P

Veel succes sun,

Liefs Rosie

luna

Citaat van: Sunchild op februari 09, 2006, 11:06:02 AM
een collega zei tegen mij in mijn droom; "Nou, ik heb hem zelf niet gelegd, dat heeft een vriend gedaan, hij koos voor de geo driehoek en zei je kunt wel blijven, je wordt alleen niet betaald......"

Driehoek, driehoeksverhouding, jij en de collega en de vriend.
Hij koos voor de driehoek...

rosie989

goed gezien Meduus ;)

Liefs Rosie

Sunchild

Citaat van: medusa op februari 11, 2006, 00:02:30 AM
Citaat van: Sunchild op februari 09, 2006, 11:06:02 AM
een collega zei tegen mij in mijn droom; "Nou, ik heb hem zelf niet gelegd, dat heeft een vriend gedaan, hij koos voor de geo driehoek en zei je kunt wel blijven, je wordt alleen niet betaald......"

Driehoek, driehoeksverhouding, jij en de collega en de vriend.
Hij koos voor de driehoek...

Sorry Meduus, begrijp er geen snars van. Ken die vriend niet. Als ik kijk naar de verhouding, heeft zijn vriend een verhouding met de collega en ik dus (werk) een verhouding met hem. Dus vanuit de vriend, naar de collega naar mij? Wat is dat.......... bedoel wat zou dat kunnen zijn?

luna

Citaat van: Sunchild op februari 19, 2006, 17:34:03 PM
Wat is dat.......... bedoel wat zou dat kunnen zijn?
geen idee
kan je dat nog eens uitleggen