*Vreemde situatie in droom

Gestart door Lara, februari 05, 2006, 13:19:55 PM

Lara

*Hai,

Ik heb me zojuist geregisteerd op dit forum en graag plaats ik meteen maar dit berichtje.

Ik droomde vorige weekend in de nacht en het is me nog niet gelukt om de duiding van mijn droom te begrijpen. Ik hoop, dat iemand zou willen helpen.

Ik droomde, dat ik werd gebeld op mijn mobiele telefoon terwijl ik thuis was. Toen ik mijn mobiele telefoon aannam, antwoorde ik met mijn 'werk-begroeting': "Goedemorgen, met 'de naam bedrijf', met..., met wie spreek ik?". Het was de vrouw van een oudcollega met wie ik een tijd terug nauw samengewerkt heb. Ze zei tegen mij, dat ze opzoek was naar haar man. Ik antwoordde, dat hij (de collega) er nu niet was en dat ik niet wist waar hij wel was en ik zou hem het bericht kon doorgeven, dat hij haar terugbellen moest. Daarna stond ineens de collega naast mij, terwijl ik met mijn mobiele telefoon in mijn hand zat. Hij lachte vriendelijk naar mij en kwam achter mij staan. Ik vertelde hem, dat zijn vrouw net naar mijn mobiele telefoontoestel had gebeld en dat zij naar hem had gevraagd en of hij haar wilde terugbellen. Ik was zelf verwonderd over het feit, dat zijn vrouw op mijn prive mobiele telefoontoestel terecht was gekomen en dat ik met mijn 'werkbegroeting' had geantwoord, terwijl ik niet op het werk was. (Ik zit momenteel in het 'echt' in de ziektewet.) Mijn collega bedankte mij, dat ik hem het bericht had doorgegeven en terwijl hij achter mij stond, legde hij zijn kin op mijn hoofd of rook aan mijn haar ofzoiets dergelijks.

Zou iemand iets over mijn droom kunnen vertellen?

Lieve groet,
Lara

peter put

hallo,hallo,

ik ben een mede-dromer ipv een interpreteerder;

mijn poging;

ofwel in speciale dromen kan je een 'gesprek'(telefoon,gsm) opvangen als een telepatische boodschap. eerder doe je dit best symbolisch. een signaal van jezelf uit:
omdat er aan je 'kruin' werd geroken of gevoeld betekend dit(mischien) een hoger besef(aanvoelen) dat in de toekomst je zal versterken(of doen openbloeien))

aangezien de vrouw tot jouw als vrouw spreekt,denk ik dat er openbloeing is van je 'ontvankelijke' of 'mededogende' energie??

+ (ik ben maar een 'domme' belg) wat bedoel je met 'ziektewet'??

gegroet en zoete , engelachtige dromen gewenst tot u,..

p
...
(het waken beinvloedt het dromen en omgekeerd)

rosie989

Citeer(ik ben maar een 'domme' belg)

Dom? beschrijf je jezelf dom? Het is dom jezelf zo te beschrijven :-X

Denk dat jij niet dom bent peter...

Rosie

rosie989

Lieve Lara,

Dromen over telefoneren staat vaak symbool voor de communicatie. Je had iemand aan de telefoon, en gaf in feite een boodschap door aan iemand. Hierbij moet ik sterk denken aan telepathie, ik denk dat zonder dat je het weet iemand heel erg heb gesteund door door aan deze persoon te denken. De man leunt op je hoofd, en je hoofd staat voor gedachten. Hij steunt op je gedachten. Wat deze man betreft het is je collega maar het hoeft niet persee je collega te zijn. Het kan ook iemand zijn waar je de laatste tijd veel aan heeft gedacht die het erg moeilijk had, en het zou zelfs je eigen bewustzijn kunnen zijn die jou even laat weten dat je mensen ook kan steunen door alleen maar aan ze te denken:002:

Nu aan jou om er wat in te herkennen..

Succes ..
Liefs Rosie

Lara

*Lieve Peter Put en Rosie...

Het spijt me echt ontzettend, dat ik nu pas na al die weken terug kan schrijven op jullie forum.

Ik ben jullie beiden heel erg dankbaar voor jullie moeite, dat jullie mijn droom bekeken en uitgelegd hebben. Thanxx...!

En ja, ik herken me absoluut in beide interpretaties: vwb > mbt kruinchakra (had ik zelf echt nog niet aan gedacht en vwb > mbt dat je ook een ander tot steun kan zijn, door enkel aan hen te denken... heel prachtig uitgelegd...!

(En Peter, vwb 'ziektewet' > omdat ik momenteel nog arbeidsongeschikt ben ivm ziek zijn, werk ik momenteel niet... vandaar! Ik hoop, dat ik dit je hiermee heb verduidelijkt....)

Hele lieve groet,

Lara