Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Hond

Gestart door Mikki D, februari 03, 2006, 16:08:06 PM

Mikki D

Hallo  :)

Ik heb vorige week een merkwaardige droom gehad, waarbij 1 detail maar blijft hangen; "Op een bepaald moment kwam er een Deense dog die op twee poten voor mij ging staan en met zijn twee armen mij tegen een muur aandrukte en er dus voor zorgde dat ik geen kant meer op kon. Ik mocht niet eens met mijn gezicht draaien, zodra ik dat deed, corrigeerde hij me met zijn snuit, zodat ik alleen naar voren mocht kijken."

Ik kan er geen soep van koken. Iemand ?

Groetjes

rosie989

hoi Mikki,

Dat de hond je in 1 richting wou laten kijken, naar hem..heeft zeker een betekenis. De hond wil jouw iets laten zien namelijk ;D
waar je aandacht aan zou kunnen besteden.

Hij vraagt je eigenlijk of je grondig even wilt kijken naar je gevoel van dienstbaarheid of het trouw zijn aan jezelf.

De hond staat symbool voor de trouwe vriend, hij levert je altijd een bepaalde dienst, de krant halen, apporteren en noem maar op..

Wees trouw aan jezelf of je doelen zegt de hond....

Liefs Rosie

Ricca

Lieve Mikki,

In de droom sta je letterlijk met de rug tegen de muur. Dit betekent dat je in een of andere situatie in het waakleven figuurlijk 'met de rug tegen de muur' staat. Je kunt ergens niet meer omheen...
De hond gedraagt zich opvallend menselijk, je hebt het zelfs over zijn armen (i.p.v. voorpoten). Hij zou eventueel - als je dat herkent - voor iemand in je omgeving kunnen staan die jou op een beetje opdringerige manier op zich attent wil maken, maar meestal staan dieren voor bepaalde aspecten van de dromer zélf... Iets in jouzelf... De hond dwingt je om dat 'iets in jezelf' onder ogen te zien, niet wég te kijken. 'Kijk naar me', lijkt hij te zeggen... Een hond is ook een symbool van trouw en onzelfzuchtigheid, en je zou je dus kunnen afvragen of je in het waakleven wel trouw bent (geweest) aan jezelf, aan je eigen waarden en doelen. Of dat je je misschien door de mening van anderen hebt laten verleiden om tegen je eigen gevoel in te gaan.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Mikki D

Ja, dat laatste is absoluut precies hetgeen wat er nu gaande is.

griezelig gewoon  :-\