Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

droom en tarot

Gestart door rosie989, februari 03, 2006, 10:07:22 AM

rosie989

Hoi Ricca,

Ik droomde vannacht het volgende,

Ik was opzoek naar mijn man, ik vond hem in een vreemde slaapkamer met een andere vrouw, het was de vrouw die al eerder in ons huwelijk heeft gestookt. Mijn boosheid was verschrikkelijk en mijn keuze was overduidelijk, ik wou ermee stoppen met het huwelijk en voor mijn gevoel was dat overduidelijk en stond ik compleet achter mijn keuze, of hij me smeekte of niet het maakte mij niets meer uit. Ik was ineens niet boos meer, maar mijn keuze stond vast, ik ging alleen verder zonder hem, niets meer om over te twijelen.

Gisterenavond zat ik op de bank en heb ik dit beeld ook gezien precies hetzelfde, ik kreeg er een rotgevoel over omdat het toch bepaalde gevoelens opwekte vanuit het verleden.

Nu leg ik vanmorgen de lenormand kaarten.
Op deze manier...

1verleden
                           2 heden  en  Persoonskaart
                           3 toekomst

1verleden = de ster
2heden is=  het boek
3toekomst= de weg

Zelf heb ik sterk gevoel dat er iets gaat komen waarbij ik een duidelijke keuze zal gaan maken, die erg van belang zal zijn voor me, dat voelde in de droom ook heel erg sterk aan.
Zie jij een richtlijn van de keuze? Ik voel iets broeden maar kan het nog niet helemaal plaatsen...

Liefs Rosie

rosie989

Toen ik de tarot weer raadpleegde met de vraag waar mijn keuze mee te maken zou hebben kreeg ik de volgende lenormand kaarten...

Ik heb ze op de zelfde manier gelegd als hierboven..

1verleden... de heer
2heden...    de beer
3toekomst...de boom

Ik ben nog niet zolang geleden begonnen met de lennormand dus begrijp ze soms nog niet helemaal, ik heb wel een richtlijntje maar wil een beetje bevestiging..

Liefs Rosie

Ricca

Lieve Rosie,

Waarschijnlijk weet jij meer van de Lenormandkaarten dan ik. Ik ken pas 5 kaarten. ;D En leggingen heb ik er nog nooit mee gedaan...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

haha ricca ik ben er pas mee begonnen eigenlijk en ik weet dat de ene kaart iets over de andere zegt, ik ken de betekenissen van de kaarten maar ik kan ze maar moeilijk los zien van de arcana, zoals de maan en ster...

Ik denk dat het antwoord vanzelf wel komt.

Liefs Rosie

peter put

zoals als je mij al getipt hebt,
maak eens even enkele eigen kaarten (mischien eerder 6 dan
3, om dualiteiten of keuzes aan te geven). geef ze de symboliek van je gevoelens en de personages of beelden hiervan. mischien
werkt dit persoonlijker?
je bent een Droomuitlegster die tevens Herboren is;
wat zegt je Zelf over dit alles ? (het spijt me dat het
verleden blijkt terug te komen, maar dit hoeft zo niet te zijn.)

groetjes en moge je droomgidsen je begeleiden( en je 'andere' terwijl je wakker bent).

p

rosie989

hai Peter ,

Werken met een nieuw deck is wennen en leren begrijpen en dan is het het verstandiger om met korte leggingen te werken, dus minder kaarten ;D...

Liefs Rosie

rosie989

Hoi,

Ik ken mijn droom nu en inderdaad ben ik voor een belangrijke keuze komen te staan die veel verdriet mee bracht..

Liefs Rosie