Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

moestuin

Gestart door danseres, januari 25, 2006, 22:02:32 PM

danseres

Even ter inleiding:
Sinds enige maanden heb ik de relatie met mn (in het buitenland woonachtige ex)beïndigd omdat we nogal wat problemen hadden. We bleven echter contact houden sporadisch tot hij besloot dat ie dat niet aankon meer omdat hij nog van me hield. we hebben 2 maanden geen contact gehad maar vorige week zocht ie weer contact via msn. hij had over me gedroomd en alhoewel hij het eng vond (en ik dus ook)wilden we toch weer spreken met elkaar. er is nog veel gevoel maar bij mij dus ook angst..
Eergisteren kreeg ik deze droom:
Ik was bij hem en hij had een moestuin voor mij aangelegd. Heel netjes in vlakjes omlijnd, keurige vierkantjes waarin courgette, paprikas en ik geloof tomaten en nog meer dingen groeiden. De oogst zag er echt enorm goed uit en ik was zo trots op hem dat ik het mn zus liet zien die naast me stond: 'kijk eens wat ie voor mij heeft gemaakt!' zei ik tegen haar. Mn ex glunderde ook van trots.

Daarna had ik n droom dat ik een publiek zag en ik zag een meisje zitten met een snor. echt een lange snor. later in die droom had ik zelf een snor. er waren mensen die mij min of meer erom uitlachten en ik werd pissig. Ik verborg mn gezicht achter n krant zodat ze net de snor niet zouden zien maar ze zagen het toch en ik liep op een van die mannen af en zette hem voor paal zo van: jij mij uitlachen jij weet vast niet wat....is. (weet niet meer wat maar ik spotte met zn gebrek aan intelligentie).

Later weer droomde ik over mn ex en hij was ziek en lag op zn buik op n bed en ik streelde zn rug en had vreselijk medelijden met m..

Vreemde dromen. :-\ Iemand een verklaring?

Alvast bedankt!

rosie989

Lieve danseres...

Wat aardig dat hij in je droom jou dingen schenkt die in je leven van belang zijn. Groentes zijn erg van belang in ons leven , het is een voeding waar veel vitamines in zitten die een verzadigend gevoel geven...heerlijk... Symbolisch vind ik het heel mooi.

Deze dromen die je hebt hebben wat met elkaar te maken. Eigenlijk zit er een boodschapje in je droom. Dromen over snorren en baarden wijzen voor mij op het zich anders voor doen dan dat zij/hij is. (vermomming)En het verbergen van zijn gezicht is het verbergen van persoonlijkheid achter een krant, de dagelijkse dingen in het leven.
Misschien is het zo dat deze man, zich anders voordoet, door jou een moestuin te beloven en uiteindelijk zich anders gedraagt.
Deze gevoelens wekken bij jou medelijden op waardoor jij erin trapt en bevangen zou kunnen raken door dat gevoel...dat is het boodschapje.

Ik hoop dat je hier wat aan hebt, en ik wens je succes..

Liefs Rosie

danseres

Bedankt voor je snelle reactie maar in mijn dromen was IK degene die de snor had (jaja raar maar waar ;D) maar doordat je me de symboliek hebt uitgelegd begrijp ik de dromen nu. Ik heb mn ex nl. wat verzwegen omdat ik m geen pijn wil doen en hij nog hoop heeft. heb m wel duidelijk gemaakt dat het niets meer wordt tussen ons maar hij wil het niet horen.
Heb m niet verteld dat ik in de tussentijd wat andere dates heb gehad, dat zou m echt pijn doen dus waarom zou ik, maar dit komt dus in mn droom wel duidelijk naar voren. Hij doet zn best om me terug te winnen, door zn beste kant te laten zien (moestuin), ik verberg echter wat (snor en krant) en heb medelijden met m..

Zoiets min of meer...
bedankt iig!
groetjes.

rosie989

ja danseres daar zeg je me wat...

Ik had het inderdaad op 2 manieren moeten interpreteren, zodat je een bepaalde keuze had wat het beste bij je paste. Ik ben in elk geval heel opgelucht en blij dat je weet wat de droom nu inhoud.

gelukkig had ik er misschien bij gezet bij de zin..hahah.. ik had het beter gezegd hij of jij ;D

Dikke knuffel Rosie