Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Miskramen

Gestart door Sunchild, januari 23, 2006, 19:48:54 PM

Sunchild

Even een beknopte versie ( ;D omdat ik mij niet de hele droom herinner)

Vannacht droomde ik over drie miskramen???? WOW  :o
Waarvan ik het laatste baby zijn voetjes letterlijk zag :-X bleek dat zijn hoofd open zat en het daarom niet zou overleven.

Gaat vast weer over mijn vrouwelijke kanten, had in de droom namelijk sex met een van de vrouwen  ::)

Kan iemand mij verder helpen, alsjeblieft?

rosie989

Lieve Sun,

Dromen over 3 miskramen klinkt bij mij zoiets als 3 maal scheeprecht. Het getal 3 heeft te maken met  exspressie en  taal. Een zwangerschap is een idee dat aan het groeien is, als het idee gegroeid is , wordt het idee gevormt door de geboorte. Deze waren geen zwangerschappen maar miskramen, de ideeën zijn niet afgemaakt, of anders genaamd onvolmaakt.
Je zag de voetjes van de baby, dat kan wijzen op evenwicht en stappen. Je zag het hoofdje het was open.  Het zou  kunnen dat gedachten naar voren zijn gekomen zodat je verdere stappen kan ondernemen, om jouw idee waar te kunnen maken.
Sex met een vrouw kan op een behoefte duiden, en blijkbaar wil je wel iets afronden, de behoeften zijn er het idee ligt er, nu nog de stappen en je bent er!

Liefs Rosie

Sunchild

:o Wow, nu mag ik je van een heel ander kant zien. Super!! Ontzettend bedankt..........

.....zal alleen nog even moeten vissen om welke idee het gaat, heb er zoveel  ::)

Dank!

Liefs,
Sun

rosie989

haha sun,

Dank je ik zal het als complimentje opvatten ;)...lol... ik leg niet zo vaak dromen uit op dit forum eigenlijk omdat ik de interpretaties van ricca zo ongelooflijk mooi vind. Ik heb veel van haar geleerd. Ik ben dromen uitlegster op een ander forum. Maar soms dan kom ik droompjes tegen waar dan inene het gevoel komt...en dan zegt een gedachte "rosie gaat u gang" haha .

Het is inderdaad aan jou om te kijken om welk idee het gaat, het heeft in elk geval naar mijn idee te maken met een recent idee, en een idee is nog een gedachte die vomaakt geboren behoort te worden, als je dat zelf wilt tenminste en daar behoren de juiste stapjes bij...Het idee is al geboren alleen is het niet afgemaakt.  ;)

Succes bij je ontdekking, oja je volgende droom zou misschien duiding kunnen geven aan het idee ;D

Liefs rosie

Ricca

Lieve Sun,

Ik sluit me helemaal aan bij de uitleg van Rosie (en, Rosie, ik ben héél blij dst je wat dromen oppakt!). Over de seks met een vrouw zou ik nog het volgende willen toevoegen. Na de onzachtzinnige aanpak in je vorige droom, heb je nu je vrouwelijke kant weer in je armen gesloten. En je hebt er grote verwachtingen van (zwangerschap = blije verwachting). De verwachtingen zijn nog niet helemaal uitgekomen (miskraam), maar je ziet wél voetjes: er is al wel gedeeltelijk iets van de grond gekomen. Genoeg om de volgende stapjes te zetten... Het mooie van miskramen in dromen is dat ze symbolisch zijn en niet definitief... Als je nog een beetje aan het hoofdje (gedachten) werkt, kan het alsnog gaan lukken. :)

3 is een getal van harmonie, groei en ook vrouwelijkheid (Keizerin).

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

Hoi lieve Ricca,

ik heb natuurlijk niet de vorige dromen niet kunnen volgen..dus is het soms heel moeilijk om me er zomaar in te storten , maar de betekenissen blijven hetzelfde , dus kan ik soms wel even bij springen hoor..geen probleem. Soms heb ik het zef ook hel druk met mijn droompjes dus weet ik hoe het is...

Liefs Rosie