Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

gedroomd

Gestart door rosie989, januari 15, 2006, 11:56:53 AM

rosie989

hoi hoi,

Na die ongelooflijke ervaring die ik mocht meemaken gisterenmiddag heb ik vannacht een droom gehad die me denk ik altijd bij zal blijven.
Niet zozeer omdat ik het een mooie droom vond maar meer om het gevoel dat in de droom meespeelde.

ik weet als droomuitlegster dat het gevoel in een droom 1 van de belangrijkste dingen is om een droom te interpreteren.Ik kan mijn gevoel heel moeilijk verwoorden maar ik zal het proberen.

De droom speelde zich af op een bed. Met witte lakens. Ik lag daar op het bed met nog een jongeman, waar ik stapel op was, het gekke van alles is dat alles in het wit was. Zelfs de dag, want de droom was overdag en de zon scheen. alles was wit.
Deze knappe man wou sex met me, en ik aarzelde want ik was ongesteld en ik schaamde me daar een beetje voor. Dat vond hij niet erg, dus hoppa, hahahaha
Dat gevoel kan ik niet beschrijven liefde, volmaaktheid,verlieft,een heerlijk gevoel hing daarmee samen. Ik weet wel dat ik in de droom niet meer wou stoppen, om deze jongeman lief te hebben, ik bleef hem zoeken terwijl hij bij me was, hij lag naast me en was ook dol op mij..
Als ik nu mijn ogen sluit voel ik dat gevoel weer een soort van vereniging met een persoon. De jongeman leek op mijn man , maar ik wist ergens dat hij het niet was. Alleen het uiterlijk leek er iets wat op..Het waren zeer intieme dingen die er gebeurde..

Wel heb ik van te voren mijn droom begeleider gevraagd mij duidelijker te maken wat belangrijk voor mij is op dit moment, maar dat vraag ik eigenlijk bijna elke avond. Met dit moment bedoelde ik de ervaring van gisteren

Het is moeilijk om voor mezelf een droom te interpreteren, maar ik denk dat ik juist zit als ik zeg dat deze droom te maken heeft met de ervaring van gisteren.

Liefs Rosie

Ricca

Lieve Rosie,

Wat op dit moment belangrijk is voor jou, lijkt me wel duidelijk. Met volle teugen genieten van het nieuwe dat je in jezelf hebt laten groeien (baby). :D Wat er volgens mij met je gebeurd is, is dat je een nieuw innerlijk zintuig hebt ontwikkeld, een nieuwe manier van waarnemen. Geen helderziende waarneming (dat is weer een ander innerlijk zintuig, dat hád je al), maar bewustzijnsverruiming. Wat daar allemaal mee mogelijk is, is heel persoonlijk en je zult het vanzelf wel merken. In ieder geval zal het bijdragen tot je begrip van veel zaken. Op een ander moment zou je ook kunnen merken dat je bewustzijn zich juist verkleint, inkrimpt tot een piepklein bolletje. Dat biedt weer andere mogelijkheden. Het zijn inderdaad heel intieme ervaringen, zoals je droom ook duidelijk laat zien...

De droom:
Je hebt je bewustzijn beter leren kennen en je bent er helemaal dol op... verliefd op... het gevoel van de droom. In de droom ben je ongesteld = je bent gewoon je aardse, lichamelijke zelf, en hoewel je even denkt dat dat een belemmering is, heb je toch intiem contact met je bewustzijn (de knappe man = je bewustzijn, je innerlijke magiër).

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

Dank je lieve Ricca voor je antwoord,

Spannende tijd tegemoet dus ;) genoeg om te ervaren...

Liefs Rosie