voorspellend of wens

Gestart door Sunshine_To, december 29, 2005, 12:55:28 PM

Sunshine_To

gisteren kreeg ik te horen dat mijn dochter zwanger is en begin augustus is uitgerekent. jaren geleden ben ik eens bij een medium geweest ( leek mijn oudere zus uit een vorig leven) en zij vertelde mij toen dat mijn kinderen allemaal gezegend zouden worden met tweelingen. Dat kunnen natuurlijk sterrenbeelden zijn of echte tweeling geboortes.
Vanacht heb ik gedroomd dat mijn dochter bij haar volgende echo te horen krijgt dat het toch een tweeling wordt, terwijl ze gisteren een echo foto liet zien met 1 kleintje erop.
Is mijn droom het gevolg van een intieme wens?? of is deze voorspellend.

mamamaris

Van harte gefeliciteerd!! Erg spannende en een leuke tijd  :).

Dromen zijn merendeels verwerkingen van wat er in het dagelijkse leven gebeurd, of wat u bezighoud.  Daarom zou het best mogelijk kunnen zijn, dat het een sterke wens en/of gedachte van uzelf is. Misschien even afwachten tot een tweede echo?

Is de partner van uw dochter misschien een (sterrenbeeld) tweeling?
Groetjes, Marisca

Sunshine_To

:) Dank je wel Mamamaris. De partner van mijn dochter is geen tweeling en haar, dus mijn eerste kleinkinderen zijn een jongen en een meisje. Frapant dat het medium juist bij haar zei dat ze er twee zou krijgen. al mijn kinderen tweelingen van beide soorten 1 en juist bij haar weer een tweeling en dan jongens. Is inderdaad afwachten en geduld zal altijd beloont worden.