Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

lichtflitsen

Gestart door eva044, december 19, 2005, 14:22:19 PM

eva044

Of het nu daadwerkelijk met dromen te maken heeft of niet, dat weet ik dus niet. Het heeft in ieder geval niets met onweer te maken, dat weet ik inmiddels wel.

Ik heb vooral de laatste tijd echt heeel erg vaak last van lichtflitsen tijdens mijn slaap. Ik ben dan direct wakker. Ik kan me echter niet herinneren of ik droom oid....

Iemand enig idee? (het enige wat ik kan bedenken is nogal creepy,  "het licht"....???)

eva044

Heeft echt niemand een idee? :'(

Ik heb ze bijna elke nacht en ik weet niet wat ik eraan moet doen. Voel me niet rot of iets dergelijks erdoor.... Maar zie echt een heel helder licht. Vanacht kwam het ergens uit wat echt niets met licht te maken had.... (helaas weet ik niet meer wat).....

rosie989

Lieve Eva,

Lichtflitsen kunnen misschien wel eens duiden op nieuwe ideeën die zullen ontstaan of ontstaan zijn.

Het is moeilijk een gehele droom te interpreteren op alleen lichtflitsen, maar ik denk zelf dat het wijst op nieuwe ideeën.

Liefs Rosie