Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Bruiloft

Gestart door Sunchild, december 18, 2005, 16:26:19 PM

Sunchild

De laatste keer dat ik een droom geplaatst heb, is alweer een tijd geleden. De laatste keer dat ik mijn droom onthouden heb, is ook al weer een tijd geleden  ;D

Vandaag wel  :D

Vannacht ging de droom over een bruiloft. Er was een koppel, die  hen eigen bruiloft aan het plannen waren, daar was ik mee bevriend. De man maakte een warrige indruk, er hing ook een heel warrige sfeer in de droom. Ik heb een gesprek gevoerd met de jonge man, hij was heel onrustig. Zelf was ik bezorgd over de situatie.

Opeens werd ik voorgesteld aan zijn ouders, wat ik in de droom plotseling en zelfs een beetje eng vond. Op het moment dat ik werd voorgesteld, was de moeder alles behalve happy. Zij was kattig, dat maakte mij nog meer ongerust. Probeerde een goede indruk op haar te maken, alsof ik wist wat er aan zat te komen. Was zelfs een beetje excusses aan het maken aan de vrouw. (Kreeg de indruk dat de vrouw status gericht was, succesvol, meer geld had etc.)

De jongen, besloot kort voor de bruiloft, de boel af te blazen. Ik ging helemaal op tilt, leek wel een paniek aanval te krijgen.

Helaas, toen werd ik wakker........

.......nu kan ik het ver zoeken, of zoeken in mijn werkelijkheid (ken niemand die een bruiloft pland momenteel), weet niet welke van de twee vergezocht is?

Wat zou het kunnen betekenen?

Ricca

Lieve Sun,

De betekenis ligt in je eigen werkelijkheid, je eigen leven... De geplande bruiloft is natuurlijk niet echt een bruiloft, maar een symbool van vereniging, verzoening, vergeving, liefde, harmonie... Ook een soort overgang naar een nieuwe levensfase. Het gaat in de droom vooral om de jongeman en zijn moeder. En jij bent de bemiddelaar, degene die de bruiloft mogelijk wil maken.

De warrige jongeman is een kant van jou die erg onrustig wordt bij het idee van een verzoening. En zijn moeder is waarschijnlijk jouw moeder... Je beschrijft haar als niet-happy, kattig, statusgericht (op de uiterlijke wereld gericht) enz. Zie je daar overeenkomsten met je moeder?

De ontmoeting met de moeder komt voor jou erg plotseling en een beetje als een schok.. je vindt het ook wel eng. Eigenlijk verwacht je er al bij voorbaat weinig goeds van en je probeert een goede indruk op haar te maken om het risico dat je de wind van voren krijgt af te wenden... Je bent zelfs een beetje excuses aan het maken naar haar... Het mag allemaal niet baten, de jongeman besluit om de bruiloft af te blazen. En jij gaat helemaal op tilt... paniek...

De droom laat zien dat je (onbewust) bezig bent verzoening tot stand te brengen, of daar behoefte aan hebt, en ik denk dus dat het om een verzoening met je moeder gaat. Het is wel jammer dat één bepaalde kant van jou dat nog niet goed aandurft. Dus die kant heeft van jou liefde en bemoediging nodig... En dat is nog belangrijker dan de verzoening met je moeder. Kijk met een begrijpend hart naar die kant van jezelf. Als je kunt houden van dat deel van jezelf, kan de verandering beginnen. Als je er kritisch en afwijzend tegenover staat, wordt het tot een harde bolster die het licht tegenhoudt...

De paniek die je voelde kan verzet zijn tegen het feit dat je niet volmaakt bent. Maar je hoeft helemaal niet volmaakt te zijn om lief te hebben... Het verlangen naar volmaaktheid kan op het aardse niveau een groot struikelblok zijn. Streven naar het licht is een mooie levensvervulling, maar je kunt het licht niet vinden als je nog een stukje van jezelf (of een ander, dat maakt geen verschil) afwijst. Als je verlangen naar verzoening oprecht is, is dat eigenlijk al voldoende. Dat is de enige volmaaktheid die vereist is - volmaakt verlangen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Sunchild

Sta echt perplex te kijken  :o , zelf had ik liever een ander antwoord gehad  ;D

Het klopt als een bus, ik ben angstig en afwijzend naar een verzoening!!!

Vind het echt on-geloofelijk hoe je dat toch iedere keer voor elkaar krijgt. PRACHTIG!!! Ontzettend bedankt voor de tijd en moeite!!!

Liefs,
Sun