Kaartlegging

Gestart door jana, december 02, 2005, 18:47:13 PM

jana

Ik stelde de vraag of ik blijf wonen waar ik nu woon en de zegewagen en de toren komen tevoorschijn iemand die mij kan helpen.
groetjes

mamamaris

Hoi Jana,
Zou je misschien de hele legging kunnen plaatsen. De posities van de kaarten zijn nogal belangrijk in het duiden. Groetjes, Marisca

jana

ik heb ze laten leggen en eerst was het de zegewagen en daarna de toren dat is alles wat ik weet het is namelijk een collega die het voor mij heeft gedaan ik was er niet bij.

mamamaris

Als de andere kaarten van de legging niet bekend zijn, kan ik er niks van maken.
Ik wil er wel een kleine legging aan wagen. Ik begrijp dat je wilt verhuizen, dan neem ik aan dat je iets (woningbouw/makelaar) in gang hebt gezet. Maar wat is nu precies de vraag? Groetjes, Maris

jana

Ik vroeg gewoon of ik ooit ging verhuizen daar wij een eigen zaak zijn begonnen en we weinig plaats overhouden.
mijn collega zei dat ik ging verhuizen maar daar de toren erbij lag ging het iets te maken hebben met een ongeluk.
Dus ik dacht misschien zal ik genoodzaakt zijn om te verhuizen omdat er iets erg zal gebeuren.

jana

als je wilt mamamaris kun jij daar misschien eens een kaartlegging over doen . Ik vroeg ook nog of mijn man buitenechtelijke relaties zou hebben maar daar kon ze niet op antwoorden het was onduidelijk misschien wil jij daar ook eens een legging over doen.( mijn huwelijk loopt goed hoor maar ik ben heel wantrouwig )
alvast bedankt

mamamaris

Ik weet niet hoe dit onderwerp naar de "legging-afdeling" te transporteren. Maar ongetwijfeld anderen wel.

Lieve Jana,
Als je het niet erg vindt wat dieper op de vraag in te gaan, wil ik met alle plezier een legging voor je doen.  

Wat ik heb begrepen is, dat je pas met je man een eigen zaak bent begonnen. De zaak/winkel (?) is bij het woonhuis betrokken. Is e.e.a. al in werking gezet, zijn jullie al naar een andere ruimte op zoek? Of hebben jullie, door de nog opbouwende (financiële) fase, nog geen zicht wanneer dat eventueel zou kunnen gaan plaatsvinden?      

Je tweede vraag vind ik moeilijker. Je hebt een goed huwelijk, maar bent toch wantrouwig. Wil je weten of je man een scheve schaats rijd (is daar dan aanleiding voor (geweest)?), of wil je weten wat in je eigen mogelijkheden ligt om van dat gevoel af te komen? Groetjes, Marisca

jana

wij zijn niet van plan om te verhuizen toch niet waar wij weet van hebben misschien moesten de zaken heel goed gaan maar dat is lang nog niet zo.
Wat de tweede vraag betreft neen hij heeft nog geen scheve schaats gereden denk ik maar ik ben zo heb in iedereen een beetje wantrouwen

mamamaris

Citaat van: jana op december 03, 2005, 15:57:43 PM
wij zijn niet van plan om te verhuizen toch niet waar wij weet van hebben misschien moesten de zaken heel goed gaan maar dat is lang nog niet zo.

Wat de tweede vraag betreft neen hij heeft nog geen scheve schaats gereden denk ik maar ik ben zo heb in iedereen een beetje wantrouwen

Okay...., maar wat is het dan wat je precies wilt weten? Als je man niet vreemdgaat en er is geen geld om te verhuizen, waar maak je je dan precies druk om? Kun je die energie (gezelligheid en warmte) niet juist aan je man besteden? Of een plan de campagne opstellen, om je huis te herinrichten voor meer ruimte?

jana

ik vroeg alleen of we ooit gaan verhuizen omdat wij alletwee graag naar frankrijk zouden emigreren daarom vroeg ik dat.

mamamaris

Lieve Jana,
Ik ga het gewoon proberen met de Kompaslegging. Eerst een korte uitleg, daarna ga ik er wat dieper op in. Stel tussendoor gerust je vragen

De vraag: hoe zijn mijn vooruitzichten m.b.t. emigratie naar Frankrijk

1. Zegewagen (hier gaat het om)
Je hebt zin in een nieuw begin, nieuwe start.  
De zegewagen vertelt ook dat als de grote sprong voorwaarts een kans van slagen wil hebben, bepaalde tegenstellingen overwonnen en verenigd worden. Het gaat niet met de Franse slag  ;D.

2. Zwaarden 7 (zo begint het)
Een bepaalde situatie is tamelijk kritisch. Er worden spelletjes gespeeld, oneerlijkheid, iets stiekems wordt beraamd/gepland (?). Het komt niet vanuit jouw directe omgeving. Kaart 4 (die laat zien of deze weg wel voor jou de moeite waard is of niet) is in dit geval een positieve kaart. Is jullie misschien een aanbieding gedaan?

3. Zwaarden 6 (de reacties)
Je directe omgeving zal wat terughoudend reageren, waarschijnlijk uit onwennigheid. Het gevoel van "je weet wel wat je hebt, maar niet wat je krijgt", zal zeker in het begin spelen.  Als je het goed aanpakt (goed voorbereid), kan je je omgeving voor je winnen.

4. Staven 3 (het resultaat)
Staven 3 biedt goede vooruitzichten m.b.t. de nabije en verre toekomst. Een veelbelovende toekomst.

Graag zou ik advies van andere forumleden willen vragen. De zegewagen (met z'n tegenstellingen), kan ik nog niet helemaal rijmen met die zwaarden 7!!!

jana

jana

bij 2 zwaarden er wordt iets stiekem enzoverder wat bedoel je daar dan mee ? :-\

Ricca

Hi Jana en Marisca,

De Zegewagen en Zwaarden 7 zijn allebei zevens en zijn dus met elkaar verbonden. Ik denk dat Zwaarden 7 een aansporing is om te kijken waaróm je deze wens hebt om naar Frankrijk te emigreren. Wat wil je dáár bereiken dat hier en nu niet mogelijk lijkt? Er spelen misschien verborgen redenen mee. Misschien richt je je te veel op toekomstig geluk, terwijl het heden eigenlijk het belangrijkst is.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love