Kaarten gelegd maar nu??

Gestart door kristina, december 01, 2005, 13:57:45 PM

kristina

hi Mikal,
Ook al geeft de legging iets anders aan dan ik 't zou willen ik dank je voor je legging en dat je me wakker schudt. Als ik je antwoord lees dan klopt 't eigenlijk ook, vooral dat ik niet kan wachten, maar ook hoe 't was. Ik heb de kans die wij hadden dus toch goed verpest, hoe dan ook & hoe jammer ik het ook vind :-[ tijd om mijn roze bril te laten vallen. Natuurlijk alleen in verband met deze prins. Dus geen sorry, juist erg bedankt!
Heel veel liefs, ik hou je/ jullie op de hoogte!

Doosje,
Je hebt gelijk dat de ruiter boodschapper is. Ik zag die ruiter dus als een positieve boodschap en dus ook als mijn prins :)

kristina1975

hallo allemaal,
Ik ben er weer, puur omdat de afgelopen 2 keren de online kaartenlegging via de lachende boeddha gewoon klopte en ik weer een legging heb en dat is de 3e en ben er blij mee, ik zal jullie natuurlijk wel op de hoogte houden.

Voor het geval dat: Selecteer de link hieronder en plak het in je adresbalk om mijn legging te zien :):)

Liefs,
Kristina

http://www.de-lachende-boeddha.nl/lenormand/read_13_cards_for_user.asp?ID=E73852FD-0250-472F-8E56-763C79A1447B

kristina1975

De kaarten geven wel een mooie toekomst aan, een toekomst die ik graag wil. Mijn prins en ik samen, gelukkig en wel etc.
Ik weet dat ik erg ongeduldig ben, maar een man die je leuk vindt belt of smst toch even...
Ik heb hem zelf zondag nog benaderd, dus het is nu echt aan hem.
Of misschien heb ik de kaarten gekregen die ik echt graag wilde, dat is toch ook mogelijk?

Jullie advies of steun is welkom :)
liefs,
K