Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Tandjes

Gestart door Silverlady, november 29, 2005, 14:38:48 PM

Silverlady

Hoi

Ik vroeg me af als er iemand is die uitleg op een droom kan geven?
Is eigenlijk geen droom want gebeurt meestal het stukje van tandjes dat ik droom tussen een andere droom door.
Onze jongste zoontje is bijna 3 maand oud,en heb nou al paar keer gehad dat mijn droom(wat ik dan ook aan het dromen was weet ik meestal niet meer)word onderbroken om het zo maar ff te zeggen,en dat ik dan van de kleine droom die tandjes aan het krijgen is.
Heb me al suf gezocht qua uitleg,maar niets te vinden,enige je vind over tanden is het verliezen of trekken,en das meestal negatief.
Dus vroeg ik me nu af als er iemand uitleg geven kan hieromtrent,of als het ook nega is

warme groet

petra

rosie989

hallo Petra,

Voor mij is een droom eigenlijk nooit negatief. Een droom is een beeld in je onderbewuste dat zich bewust wil maken. Dus eigenlijk een boodschap van jezelf aan jezelf.

Het is jammer dat je de droom niet meer herinnert als hij onderbroken wordt door een andere droom, vaak zegt de ene droom iets over de andere.

Dromen over tanden staat voor een periode in je leven, wat te maken heeft van baby tot bejaarde. Je zoon in je droom krijgt tanden, iets is aan de gang.. Bij een baby beginnen de melktanden, vallen daarna uit en er komen mooie grote mensen tanden in de plaats.
Ik zou zeggen er is een begin van een periode aangebroken...

Wanneer je droomt over andere mensen dan wijzen zij je meestal op je eigen karakter of delen van jezelf. Dus het gedrag van die personen kan je duidelijkheid geven in jezelf.

Veel Liefs Rosie

Silverlady

Hoi Rosie

Allereerst bedankt voor de uitleg ;)
Ten tweede had ik vannacht voor de zoveelste keer weer die droom,enkel weet ik dit keer wel wat voor droom er onderbroken werd.
Eerst ff klein uitlegwoordje
Sedert het eind van mijn zwangerschap is het helemaal verkeerd gegaan tussen mijzelf,mijn ouders en broer.
Daar ik een belgische ben,maar nou wel in nederland woon,daar mijn vriend hier nou eenmaal woonde,had ik nouja eigenlijk wij beide besloten dat ik samen met mijn 2 andere kids uit mijn vorig leven hierheen kwam.
Alles heel goed totdat die broer van mij op een schitterende gedachte kwam,en dat was eens ik bevallen was,kwamen die hierheen ff een week.
daar we in een flat wonen met 5 nou was dit eigenlijk onmogelijk.
Plan werd dan ok we huren een caravan,maar zitten dan wel van s'morgens tot sávonds bij jullie ::)
Daar ik thuis bevallen ben,wat sowieso vreemd is voor mij had ik echt zo van he nee he,voor mijn vriend was het vaderschap in dit gebeuren al helemaal nieuw,dus via msn zei ik jullie zijn welkom maar niet de ganse dag.
Nouja van kwaad naar erger gegaan tot allerlaatste brief van moeder die alle schuld bij vriend legt,zonder reden.
Nou was de droom dat wij als gezinnetje ergens op reis waren,en dan opeens op de begravenis van mijn moeder,weet niet als mijn pa der was,of nog die broer.
Net dat er ergens van mijn kant uit van uitleg moest komen qua wat erverkeerd is gegaan draaide de droom naar het tandjes krijgen van ons zoontje.
Maakt het voor mij best verwarrend daar voor mij eigenlijk na gebrek aan interesse naar onze zoon toe(hebben daar nog steeds geen feli van gekregen)en na de welbepaalde brief dit hoofdstuk eigenlijk afgesloten was.
Mijn leven ligt hier,bij ons gezinnetje en niet daar.

hehe een heel lang verhaal srry daarvoor :o

Warme groet

Petra

rosie989

Lieve Petra,

Dat geeft niet hoor ik lees graag lange verhalen ;D

Telkens laat jejezelf maar weer zien het beeld van die tanden. Ik zelf vind het zo dat als dromen regelmatig terug keren of je ziet steeds maar weer hetzelfde beeld dan zegt je onderbewuste eigenlijk , doe er wat mee!

Een reis maken, opzoek naar rust..in een andere plaats, even de gedachten opzij zetten..

Een begravenis bijwonen in je droom kan gaan over het afscheid nemen van iets, begraven..
Het zouden ook vijandige gevoelens tegenover de persoon kunnen zijn die over is gegaan, vanuit je zelf.

CiteerNet dat er ergens van mijn kant uit van uitleg moest komen qua wat erverkeerd is gegaan [\quote]

Dit is eigenlijk al een bepaald antwoord op , wat betekent mijn droom?
Meteen ging je droom over in de droom van de tanden.
Bij een baby beginnen de melktanden, vallen daarna uit en er komen mooie grote mensen tanden in de plaats!! Wat wel eens zou kunnen duiden op een nieuw begin.
Ik denk dat jou droom wilt zeggen in zijn geheel zou je het niet nog een kans kunnen geven. Het houd je nogal bezig in je dromen en je bent je er niet van bewust.

Over het verhaal wat je hier neerzette heb ik je een prive bericht gestuurd.

Liefs rosie