Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Echt apart...

Gestart door rosie989, november 25, 2005, 08:57:36 AM

rosie989

Hoi allemaal,

Ik had een droom die ik nooit eerder heb gehad eigenlijk.

Ik had gisteren een hele mooie aparte ervaring. Er is al enige tijd zo'n 2 jaar eigenlijk een meisje bij me en ik hoor haar soms lachen, huilen. Ik weet dat ze bij me is maar wat de reden daarvan was wist ik niet tot dat ik gisteren op een forum zat van overleden kindjes. Daar las ik een aantal verhalen wat me aan het denken zette. 2 jaar geleden voor kerst heb ik een miskraam gehad waarbij ik sterk het gevoel had dat het een meisje was.
Ik wist wel dat er een meisje bij me was , maar had er geen idee van dat het mijn eigen kind was.
Gisteren kwam dat inene in mij op en kreeg een warme gloed boven mijn hoofd en had een heel emotioneel moment.
Het leek op een bevestiging. Ik voel ze soms echt bij me. Maar ik was een beetje angstig omdat ik niet wist wat het was.

Gisteravond voordat ik ging slapen heb ik aan mijn gids gevraagd of dat het meisje dat bij me was ook mijn kindje echt is, en of ik dat duidelijk mocht zien in mijn droom.

Ik zag in mijn droom een man, met een donkere uitstraling, hij leek op mijn eigen man en ik voelde een bepaalde liefde voor die man. Het leek wel of dat mijn eigen man het was maar toch ook weer niet.
Het enige wat hij zei was"je hebt je bewezen"Ik heb het gezien"
En tegelijkertijd betrok mijn gevoel het op de kracht van vergeving.

Nu zit ik een beetje in twijfel, want het zouden 2 dingen kunnen zijn. In mijn waakleven op het moment staat mijn man meer voor me open en dat voel ik ook echt we hebben daar ook over gesproken, dus zou het met mijn eigen man te maken kunnen hebben.

maar het zou ook zo weleens kunnen zijn dat dat mijn gids was waarmee ik communiceerde. ik heb nooit contact gehad met mijn gids (bewust) Maar toch weet ik ergens dat mijn hoofdgids een man is. Nu weet ik ook waar het beeld vandaan komt, ik wist dat er ook altijd een vrouwelijke gids bij me was met een kindje aan de hand.  nu begrijp ik dat beter.

Liefs rosie

Ricca

Lieve Rosie,

De man in je droom leek op je eigen man en toch was hij het ook weer niet. Misschien denk je dat hij een van beide moet zijn: óf je man óf je gids, maar het zou goed en/en kunnen zijn. Dus van de ene kant kan de droom je iets duidelijk maken i.v.m. je man. De liefde die je voelt en de kracht van vergeving horen daarbij. Maar je had voor het inslapen een vraag aan je gids gesteld. Gidsen kunnen zich soms in dromen laten zien in de gedaante van een bekend en vertrouwd persoon...

Ik denk dat de man in je droom wel je gids was en dat hij door zo veel op je man te lijken tevens duidelijk maakt dat je man ook een soort gids voor je is (maar dan op een andere manier :P).

De woorden: "Je hebt je bewezen" lijken te zeggen dat je iets goed hebt gedaan, dat je aan je eigen doel hebt beantwoord. "Ik heb het gezien"... werkelijk zien is liefhebben.

Over het meisje was je zelf al iets duidelijk geworden. En de woorden lijken ook in vage termen te bevestigen dat je dat goed gezien hebt. Voel de woorden in je hart. :)

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

Citaat van: Ricca op november 30, 2005, 09:01:54 AMGidsen kunnen zich soms in dromen laten zien in de gedaante van een bekend en vertrouwd persoon...

Ik denk dat de man in je droom wel je gids was en dat hij door zo veel op je man te lijken tevens duidelijk maakt dat je man ook een soort gids voor je is (maar dan op een andere manier :P).

Lieve Ricca,

Ik had er echt geen idee van dat een gids zich kon laten zien als iemand waar je veel van houd. Heb ik nooit geweten , weer wat geleerd ;D

weet je wat me nu duidelijk wordt, en ht is heel gek misschien hoor maar ik vertelde dit aan mijn man (over het kindje) en het leek wel of hij het ermee eens was, alsof hij een soort van bevestiging aan me gaf. Hij zei zo van "huh gek eigenlijk maar het zou best wel eens kunnen" Nu zijn de woorden me nu ook duidelijker die mijn gids zei.

Ik heb een maand of 2 geleden eens een gesprek gehad met mijn man, het was niet zo'n heel fijn gesprek want we hadden relatie problemen. Ik zag iets naast hem staan aan zijn rechterzijde een witte soort van energie, vlakken die op een mens leken.  (ik dacht bij mijzelf...wat is dat dan?? en tegelijkertijd zei ik het ook) Ik sloot mijn ogen een fractie van een paar seconde en zag iets...het was een lichtbol een hele mooie rood en rosie was deze kleur heel fel.. maar mooi. Ik las dat dat zijn geleidegids zou kunnen zijn maar hier ben ik nog steeds niet zeker van.

Ik heb nooit eerder bewust contact gehad met mijn gids en hoe kan het dan dat ik weet dat het een man is met een donker uiterlijk vraag ik mij af?

Dank je Ricca voor je uitleg!
Knuffel Rosie