Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

er valt me iets op

Gestart door rosie989, november 21, 2005, 12:30:03 PM

rosie989

haai allemaal,

Er valt me wat op aan mijzelf.
Het klinkt/leest heel eigenaardig misschien hoor maar het valt mij op dat als ik me bewust wordt van bepaalde dingen dat ik dan minder droom.
Eerst droomde ik elke nacht en die onthield ik dan ook altijd.
Nu ik me bewuster raak van bepaalde beelden in dromen, en van het handelen in waak toestand is het allemaal anders geworden, en droom ik stukken minder. Wat me overgens een goed teken lijkt, want dat duidt er volgens mij op dat ik meer contact heb met mezelf in waak toestand ::)

Liefs rosie ::)

Ricca

Lieve Rosie,

Zo eigenaardig is dat helemaal niet. :) Heelheid betekent o.m. een minder uitgesproken scheiding tussen het wakend en het dromend zelf. Als je overdag meer contact hebt met je innerlijke zelf, is er minder noodzaak om je al je dromen te herinneren. Natuurlijk droom je wel ieder nacht (dat doen we allemaal), maar als de vervreemding tussen het wakend en het dromend zelf afneemt, kunnen droomervaringen gemakkelijker ingepast worden in de gewone dagelijkse ervaringen, in de totaliteit van ál je ervaringen.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

rosie989

cool 8) Ik droomde vannacht weer iets... en ik weet zelf de betekenis ervan. Dus weet ik wat me te doen staat.
Erg raar dat ik dat nu allemaal wel weet, dat kon ik een half jaar geleden nog niet zeggen, dus dat geeft weer een visie op mijn groei en ontwikkeling,

Dank je ricca
dikke knuffel... :-*