Auteur Topic: de vissen  (gelezen 21109 keer)

Silverlady

• Gast
de vissen
« Gepost op: november 11, 2005, 11:18:57 am »
34. DE VISSEN(geld)

Deze kaart dicht bij de consuitant(e) geeft aan: men heeft een diep inzicht in geestelijke zaken. Men zal dan ook altijd trachten met anderen van gelijkgericht denken om te gaan. Zo kan deze kaart, indien dicht bij de kaart nr. 3 (Het Schip), aangeven: verre reis, die echter als doel heeft om bijvoorbeeld een Goeroe of Ashram te bezoeken.
Indien negatief, kunnen roddels en lasten het leven vergallen. Ook hier weer: waar ligt de kaart van de vissen?
Geluk en rijkdom kunnen eveneens, in goede combinatie met positieve kaarten, uw deel zijn. Vissen geeft ook aan dat men verzot is op watersporten zoals zeilen, surfen en zwemmen.
Ruitenheer geeft aan: men beschikt over de mogelijkheid om de werkelijke gedachten achter een bedrieglijk masker te verbergen. Men is zelfs in staat tot grote zelfspot, die men met cynische opmerkingen driftig besproeit. Men heeft een sterke drang tot daden, zodat men niets ontziend te werk kan gaan.
De vissenkaart geeft, in combinatie met Ruitenheer, ook aan: men houdt van kinderen en heeft grote behoefte aan begrip en liefde.
Men heeft moeite met het accepteren van inmenging van buiten af in haar of zijn leven.

COMBINATIE.

*vissen-kind=weinig betalen
*vissen-vogels=ongeveer 1.000 euro betalen
*vissen-slang=bedrog op geld
*vissen-schip-vogels=betaalde reis
*vissen-klaverbladen-boek-sleutel-zon-heer=miljonair
*vissen-klaverbladen-boek-kind=kind word miljonair
*vissen-berg-klaverbladen-boek=rekeningen niet betaald
*vissen-berg-klaverbladen-zon=rekeningen betaald
*vissen-berg-klaverbladen-wolken=schulden
*vissen-beer-berg=geld in het buitenland
*vissen-kruis=levensverzekering

Opti-Mystique

• Master lid
  • Hoe je je voelt bepaalt wat je creĆ«ert!
    • Healthy by Nature | Praktijk voor Natuurlijke Gezondheid
Re:de vissen
« Reactie #1 Gepost op: november 11, 2005, 17:56:03 pm »

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #2 Gepost op: december 05, 2011, 09:27:30 am »
Ik had deze kaart in de 3-kaartlegging op de plek voor wat er komen gaan, de toekomst. Ik had een situatie in gedachten waar ik al langer mee bezig ben, een liefdeskwestie.
Wat moet ik me dan voorstellen bij deze kaart? Wat is het advies t.a.v. concreet gedrag naar mij?

Groetjes, H.

Carla

• Administrator
  • Master lid
  • Wat je aandacht geeft groeit
    • CatharinaWeb
« Reactie #3 Gepost op: december 05, 2011, 10:14:53 am »
Vissen is een kaart van overvloed "er is meer dan genoeg voor iedereen". Ivm de liefde zal het je dus in de toekomst niet aan liefde ontbreken. Ik denk dat 'concreet gedrag' op deze plaats beter een levensinstelling zou kunnen zijn: vertrouwen.

Liefs,
Carla

hatsjepsoet

• Master lid
« Reactie #4 Gepost op: december 05, 2011, 12:01:30 pm »
Dank je wel, Carla. Dat vertrouwen klinkt mooi, heel mooi zelfs. Geen idee waarom dat woord me zo aanspreekt want ik ben vrij ongeduldig van aard zeker als het de liefde betreft en ben ook vrij negatief als iets niet mee zit. Zeker als het de liefde betreft  :)

Liefs, H.