Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

hond

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:10:40 AM

Silverlady

18. DE HOND(trouw,goeie vriend)

Een bewijs van trouw. Met slechte, omringende kaarten, bijvoorbeeld kaart nr. 7 (De Slang) of kaart nr. 10 (De Zeis) zou dit kunnen aangeven : ontrouw. Ook in gezelschap van de kaart nr. 6 (De Wolken), vooral indien de donkere kant ernaast ligt, een waarschuwing.
Men zal er dan alert op moeten zijn of degene die zich als een vriend(in) uitgeeft wel werkelijk zo betrouwbaar is. Men zou, door een verkeerde indruk van iemand te hebben, in vervelende en mogelijk gevaarlijke situaties kunnen verzeilen. Deze kaart, nr. 18, geeft echter ook aan een trouwe vriendschap en bescherming van een of meer vrienden. Ook geldt hier weer 'waar ligt de kaart nr. 18'.
De lezer(es) zal dit met zeer veel zorg moeten bekijken vóór een uitspraak wordt gedaan. Harlentien (recht) vertegenwoordigt vrolijkheid, goed nieuws en geluk in de liefde.
Zo zou men kunnen stellen: men is een trouwe vriend(in) in een jarenlang huwelijk geworden, vooral indien de omringende Lenormand kaarten positief zijn.

COMBINATIE.

*hond-slang-weg=valse broer of zus
*hond-vos-weg=valse broer of zus
*hond-slang-muizen=voor altijd
*hond-zeisen-muizen=vriendin vliegt buiten

Opti-Mystique


Kristalletje

Hond zie ik ook als goed in je vel zitten. Ook geduldig en trouw (af)wachten. Mogelijk in combi met andere kaarten en/of positie kan het ook duiden dat je te afwachtend bent of te lang wacht. M.a.w. meer zelf initiatief moet tonen en in aktie moet komen.

En deze, uit mijn boek, vind ik belangrijk: De Hond is die persoon die je altijd kunt bellen als er iets is, ongeacht wat. Degene die de schouder biedt om op uit te huilen.
Hond beschermt én bewaakt instinctief. Kan dus ook een aanwijzing zijn om alert te zijn.
Voor mij is de Hond vaak ook bij jezelf blijven. Dus trouw aan jezelf blijven.

janice

goed in je vel zitten is meer huis
Intuitie is verstand dat haast heeft