Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

de zon

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:17:56 AM

Silverlady

31. DE ZON(optimist,geluk)

Men heeft een vastberaden karakter en is optimistisch. Zelfs al zijn er grote moeilijkheden, dan laat men nooit de moed zakken. Met een dergelijk karakter zal men altijd blij zijn met wat het leven schenkt. Men is een mens die 'dieper' denkt en daardoorin staat is dezonnige kant altijd weertevinden. Men weet, het leven heeft na de dood nog een vervolg. De Ruitenaas op deze kaart geeft aan: men dient met beide benen op de grond te blijven staan. Idealen zijn goed, maar moeten bereikbaar zijn.
Oppassen dat anderen geen misbruik van de talenten (zonnig mens) maken. Laat u niet voor een karretje spannen.
Negatief kan het betekenen: een mens die altijd de kans weet te gebruiken om op kosten van anderen te leven (zakkenrolIers en oplichters).


COMBINATIE.

*zon-muizen-roede=gestolene komt terug
*zon-boom-muizen=verlies van ziekte
*zon-ruiker=geluk
*zon-boek-vissen=geld investeren
*zon-boek=goede investering
*zon-ruiker-kruis=zware operatie
*zon-ruiter=overwinning op komst

Opti-Mystique


stroiken

wat   betekend   zon  en muizen 

Angel

Dit heb ik gevonden :
Verlies door profiteurs
Gebrek aan energie
Dure aankopen

Waar ik zelf aan denk is bv een succesje die van je afgenomen wordt --> iemand anders gaat met de pluimen lopen.

Angel

stroiken

wat betekend   de zon +  anker   mag ik wat duiding graag

Leeuwin

Zon+Anker

Grote liefde
Stabiliteit
Groot zelfvertrouwen (zonder arrogantie)
Leidinggevende functies


Leeuwin

stroiken


dameblanche

Citaat van: stroiken op juni 17, 2011, 07:57:00 AM
wat betekend   de zon +  anker   mag ik wat duiding graag
zelfvertrouwen, optimisme, het zonnetje wezen, dit is waar je mensen tegenmoed wil treden.

Jane26

De zon kan ook voor arrogantie staan!!!

Nordlead

Hallo weet iemand wat de zo'n in combinatie rechts van haar de leli ligt en links het schip het was de relatievragen groetjes nordlead

Gabriëlla

Een weliswaar wat vreemde (Het Schip) maar desalniettemin toch hele goede vriendschap!