Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

de brief

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:16:18 AM

Silverlady

27. DE BRIEF (nieuws,berichten)

Deze kaart is wel heel sterk afhankelijk van de omringende kaarten. Nieuws, maar welke inhoud heeft de brief? In combinatie met de kaarten nr. 6 (De Wolken) en/of kaart nr. 7 (De Slang) of nr. 5 (De Boom) en/of nr. 8 (De Dood) en/of nr. 36 (Het Huis) en/of nr. 10 (De Zeis) zal dit altijd een negatieve waarde hebben. Ligt echter naast de kaart de kaart nr. 1 (De Ruiter) dan is het onverwacht nieuws van een goede relatie. Evenals nr. 24 (Het Hart) liefdesbrief en/of de kaart nr. 20 (De Tuin) vernieuwing van bijvoorbeeld contacten of men krijgt de kans een nieuw leven te beginnen.
Bijvoorbeeld in het buitenland door verplaatsing van de huidige werkkring of men gaat emigreren. Schoppenzeven (recht) geeft hier aan: pas op bij het besluiten tot iets geheel nieuws. Al is de aanbieding nog zo aantrekkelijk, men dient goed te weten of dit wel kan worden uitgevoerd.
Anders is de raad: 'Schoenmaker blijf bij je leest'.

COMBINATIE.

*brief-zon=goed nieuws
*brief-doodskist=doodsbrief
*brief-lelie=postbode
*brief-lelie-hart=liefdesbrief
*brief-kind=geboortekaartje
*brief-vissen=cheque of geld
*brief-toren-boek=belastingen
*brief-toren-zon=terugkrijgen belastingen
*brief-toren-wolken=betalen belastingen
*brief-tuin=nieuws van vrienden
*brief-ring-ster=huwelijksaankondiging
*brief-kruis-hond=doodsbrief van broer
*brief-kruis-weg-doodsbrief van zus
*brief-hart-zon=liefdesverklaring
*brief-wolken=slechte gezondheid
*brief-klaverbladen-zon=geluk mag verwacht worden
*brief-maan-toren=bericht van werk
*brief-vogels-beer=aangetekend schrijven(aangetekende brief)
*brief-vogels-beer-maan-zeisen=aangetekende ontslagbrief
*brief-vosje-boek=opletten wat je tekent
*brief-hond-boek=vertrouwelijke papieren
*brief-schip-vogels-hond=kaartje van broer die op reis is
*brief -boek-schip-vogels=reisdocumenten

Opti-Mystique


Leeuwin

Ik ben benieuwd wat De Brief in combinatie met De Beer betekent.

Leeuwin

Angel

Een brief die ons geluk zal brengen?  Beer staat toch ook voor geluk?

Leeuwin

Kan heel goed geluk betekenen. Ik twijfelde even maar bedankt!!

Angel

Ik ben even aan het zoeken geweest en ik heb het volgende gevonden in een boek van Erna Droesbeke "Vraag en Antwoord met Lenormandkaarten".  Het is wel de uitleg die normaal gezien gehanteerd wordt bij het leggen van de 36 kaarten (in 4 rijen van 9)
boek - beer  : een proces vraagt je aandacht
beer - boek : financieel succes door het winnen van een rechtszaak

Als ik soms de uitleg lees vind ik hem soms wel ver gezocht maar ik kan niet oordelen wat eventueel van toepassing zou kunnen zijn in je geval he lieve leeuwin

Liefs,
Angel

Leeuwin

Ik vind het nu nog wat ver gezocht maar moet even de nabije toekomst afwachten. Kort gezegd gaat het om het volgende: een leiddinggevende bij ons op het werk wordt ervan verdacht er een dubbele agenda op na te houden. Ik vraag me af hoe of wat daarvan uitkomt en misschien dat dit wel juridische gevolgen heeft.

Liefs van Leeuwin

dameblanche

brief-beer
brief duidt hier nieuws aan, er is iets aan het licht gekomen, beer duidt hier een negatieve situatie aan, er is een negatieve spiraal gaande, of ook wel een ziekmakende situatie.
groetjes dameblanche

stroiken

wat betekend   brief met tuin

dameblanche

brief-tuin kan betekenen dat je een uitnodiging krijgt voor een feest of een groot samenzijn.

Leeuwin

Wat betekent de Brief samen met de Berg? Een bekendmaking van een obstakel?

Angel

Brieven van het gerecht.  Brieven die problemen met zich meebrengen.
Groetjes
Angel

dameblanche

brief-berg: geblokkeerd nieuws
groetjes dameblanche

Leeuwin

Geblokkeerd nieuws :) Dat heb ik hier dus gemerkt :D
Niks aan te doen hoor.

Groet van Leeuwin

Lelie

Brief/huis/PK betekend dat je bericht kan verwachten op je huisadres.

Lievie groetjes,
Lelie.