Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

het boek

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:15:53 AM

Silverlady

26. HET BOEK (geheim,papieren)

De kaart kan aangeven dat men geheimen heeft of inzichten op geestelijk terrein. Eventueel een mens die moeilijk contacten met anderen kan maken en/of zich niet weet te uiten. Een zogenoemde 'binnenvetter'. Soms betekent deze kaart een stille' aanbidder(ster). Of men gaat plotseling een totaal andere studierichting volgen dan die waarmee men bezig is.
De omringende kaarten kunnen aangeven welke waarde het boek vertegenwoordigt. Dicht bij de kaart van de consultant(e) zou dit een waarschuwing kunnen inhouden: let op de omgeving, men broedt iets uit. Houd de ogen wijd open!
Ruitentien (recht) geeft aan: men krijgt mogelijkheden om het bestaan in welke vorm dan ook te verbeteren. Dit kan inhouden financieel of een doorbreking van het eentonige bestaan. Beide kunnen voortkomen uit niet erkende mogelijkheden
Men weze alert.

COMBINATIE.

*boek-vosje-zeisen=mistekenen
*boek-vosje-zon=mag tekenen
*boek-vosje-sleutel=mag tekenen
*boek-vosje-klaverbladen=mag tekenen
*boek-vosje-ster=mag tekenen
*boek-zon-slang-dame=dame met spirituele groei
*boek-kruis=geheimen aan het uitlekken
*boek-maan-schip-vogels=reis om cursus te doen
*boek-slang-vosje=valse papieren,nooit tekenen
*boek-vogels=geboekte vlucht
*boek-vosje-toren=controleur belastingen
*boek-zon=geheim blijft
*boek-roede-wolken=advokaat
*boek-roede-vissen=notaris
*boek-roede-vissen-klaverbladen-kruis=erfenis aanvaarden
*boek-vissen=onverwachts geld
*boek-maan-vogels=met kaart leggen kom je veel te weten

Opti-Mystique


stroiken

is hetnegatief   of positief

Carla

Hallo stroiken,

Niets is op zichzelf alleen maar positief of alleen maar negatief, je moet het in de context zien. Ik kan me wel een situatie indenken waarin het 'negatief' is om een geheim voor je te houden (er staat een bom op het CS, jij weet het, maar je doet er niets mee: honderd doden en tweehonderd gewonden), maar als jij bepaalde inzichten hebt dan dring je die niet op aan iemand die daar niet voor open staat.

happyme

Citaat van: Carla (aka Catharina) op juni 02, 2011, 01:11:14 AM
Ik kan me wel een situatie indenken waarin het 'negatief' is om een geheim voor je te houden (er staat een bom op het CS, jij weet het, maar je doet er niets mee: honderd doden en tweehonderd gewonden),

Maar Cath, is dat negatief of ook perceptie? Laatst stelde ik de vraag aan een vriendin over een aardbeving of zij het zou zeggen als zij wist dat het op komst was. Ja, zei zij op weg naar de eerste de best trein die zo ver mogelijk ging.  ;D

Zij schatte de kans in dat je tóch niet gelooft werd en ergens kan ik dat punt ook wel volgen. Soms vraag ik mij af wat voor zin het heeft of alles niet gewoon rust in de stilte en het vertrouwen. Begrijp je wat ik bedoel?

Carla

Ja, ik begrijp wat je bedoelt. Het is perceptie Fatin, allemaal perceptie. Dat realiseerde ik me ook toen ik het schreef.  :)
Vandaar ook de quootjes om het woord... want vanuit welk perspectief kijk je? Dat kan nooit groter zijn dan dat van jezelf (of toch wel?).

happyme

#6
 :) wat ben je wijs.

Leuk dat je reageert hoop dat je dat vaker gaat doen, leuk!

Liefs,
HM

Jane26

Het boek staat voor mij soms ook symbool voor geslotenheid, geheimen binnen willen houden, teruggetrokken.

sweetmami

wat is de betekenis van het boek in een toekomstige legging?
staat het dan al vast (geschreven) of ligt het nog open (onduidelijkheid totdat je meer informatie hebt)?

dameblanche

boek in de toekomstlijn kan ook te maken hebben dat je een cursus gaat volgen of er blijven dingen onduidelijk......

Basic

Volgens mij ook:

Leergierig zijn om dingen te leren.
De blinde vlekken van jezelf ontdekken.
Boekenwijsheid maar geen echte wijsheid.
Het ontdekken van nieuwe waardevolle informatie.

Enkele zegswijzen met het woord "Boek":

   Een boekje over iemand opendoen.
   In andermans boeken is het duister leven.
   Hij gaat zijn boekje te buiten
   Dat spreekt boekdelen.

Inga

Citaat van: marianne op oktober 08, 2011, 08:42:11 AM
boek in de toekomstlijn blijven dingen onduidelijk......

Met de Ruiter erbij; worden de dingen dan nu wel duidelijk?
Wordt het geheim onthult? ( door de Ruiter) ???

Jane26

Hi Inga,

Ruiter kunnen voor gedachten staan. Is een hele neutrale kaart. De sleutel duidt vaak op dat geheimen uitkomen. De ruiter dus voor geheime gedachten.

Jane26

Ook kan het staan voor het onverwachte!

Dus bijv. Boek - ruiker kan zijn een onverwacht geschenk.


:-* :-*

Lelie

#14
Het boek kan ook betekenen dat je iets niet mag weten, (of onduidelijk is)
kan ook te maken hebben met een les die geleerd moet worden, m.a.w
je mag dus iets niet op voorhand weten, anders wordt er iets niet geleerd,
........een inzichtelijke les dus.......

Lieve groetjes,
Lelie