Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

de weg

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:12:39 AM

Silverlady

22. DE WEG (beslissing)

Men gaat een keuze maken over de levenswijze zowel op materieel als op geestelijk gebied. In combinatie met de kaart nr. 26 (Het Boek) zal men meer geestelijke waarde kunnen verkrijgen. Indien echter de kaart nr. 8 (De Dood) vlakbij ligt, kan dit betekenen dat men grotere materiële welstand verwerft.
Of het geeft aan dat men door de dood gaat nadenken over de zin van het bestaan. De kaart van de weg is altijd verbonden met een keuze, in welke vorm dan ook. De kaart van de ruitenvrouw vertegenwoordigt een oudere dame, roodharig of hoogblond.
Een vrouw met een levendige geest, die een goede raadgeefster zou kunnen zijn ten aanzien van de te maken keuze voor de weg die men moet opgaan.

COMBINATIE.

*weg-boek=geloping,papieren in orde brengen
*weg-hart=keuze maken in de liefde
*weg-slang=jaloerse vrouw
*weg-vosje-slang=gevaarlijke vrouw
*weg-vissen=verandering van inboedel
*weg-slang=aangekleurde dame van blond naar zwart

Opti-Mystique


Jane26

Twijfelaar, keuze moeten maken

arend

Op mijn kaart (die er anders uitziet) staat in de tekst ook
'een weg beschaduwd door wolken,
dat is een boos bescheid ...'
= ik zou daar onder verstaan dat wolken dicht bij de weg voor ongeluk zorgen of versta ik dat verkeerd?

in de gebruiksaanwijziging staat dan weer dat wolken bij de weg voor geluk zorgen?
'de weg betekent geluk als de kaarten dicht bij de wolken liggen' ...

Carla

Citaat van: Arend op februari 15, 2012, 15:25:44 PM
Op mijn kaart (die er anders uitziet) staat in de tekst ook
'een weg beschaduwd door wolken,
dat is een boos bescheid ...'
= ik zou daar onder verstaan dat wolken dicht bij de weg voor ongeluk zorgen

Ik ook, of misschien beter gezegd, dat bepaalde plannen geen doorgang vinden.

arend

Wolken dichtbij een kaart zijn altijd negatief veronderstel ik dus, bedankt Carla trouwens.

Carla

Tsja Arend, wat is negatief?  ???

Het kan natuurlijk ook een waarschuwing zijn, samen met de weg zouden deze kaarten je misschien willen vragen 'bekijk alles nog eens goed, is dit wel de juiste weg voor jou?'
En op zich is een waarschuwing natuurlijk niet verkeerd of negatief, lijkt mij  ;)

arend


Lelie

Weg/boom kan betekenen dat je je levensstijl moet veranderen t.a.v je gezondheid, wanneer
er de ruiter/roede erop volgt kan je er persoonlijk moeite mee hebben.

Lieve groetjes,
Lelie.