Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

de vos

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:08:47 AM

Silverlady

14. DE VOS (sluwheid,valsheid)

Reinaert de vos is al door de eeuwen heen steeds verbonden met sluwheid, listigheid en bedrog. Zo ook geeft deze kaart dit beeld weer. Zelf ben ik van mening, wanneer deze kaart dicht bij de consuitant(e) ligt, dat men vrienden en kennissen nog weleens onder de loep zou moeten nemen. Soms zijn mensen eerlijk en oprecht zolang het niet zo goed in het leven van de consuitant(e) gaat.
Helaas wijst de praktijk echter uit dat, wanneer men plotseling geluk heeft (men wint veel geld of krijgt een erfenis) dan de jaloezie en mogelijke hebzucht, die men niet in een ander herkende, naar buiten komen. Een waarschuwing dus wat betreft de kaart van de vos. Vooral indien men plannen heeft om iets nieuws te beginnen. Let dan op met wie men zaken gaat doen. Wees niet al te goed van vertrouwen.
De Klaverennegen op deze kaart zwakt al deze negatieve eigenschappen van de vos weer af en kan hierdoor een hulp betekenen bij een onderneming.
Geestelijke groei die een kracht is waarmee een evenwicht kan worden bereikt.

COMBINATIE.

*vosje-boom-berg=opletten luchtwegen
*vosje-boom-kind=kind is ziek
*vosje-boom-kind-toren=opname ziekenhuis
*vosje-boom-kind-zeisen=ingreep(operatie)
*vosje-ster=opletten wat je zegt
*vosje-muizen=eerroof
*vosje-huis-zon-muizen=brand in huis
*vosje-huis=verkoop huis
*vosje-kruis-weg=verkoop auto
*vosje-boek=nooit tekenen
*vosje-ooievaar-boom=opletten vrouwelijke organen
*vosje-ooievaar-boom-zeisen=operatie vrouwelijke  organen
*vosje-slang-doodskist-roede=zelfmoord
*vosje-zon=valsheid overwinnen

Opti-Mystique


sweetmami

welke combinatie staat voor vreemdgaan?

Leeuwin


Jane26

Vreemdgaan: vosje, tuin, zeisen.als je vraagt: gaat die of die vreemd en de zeisen ligt er is het een JA. (Bron: christiane renner (weet niet of ik haar naam correct spel)a

Inga

Heeft de Vos ook nog een positieve kant? ???

Leeuwin

@Inga,

Als er een positieve kaart bij is misschien je ergens op een (zeer) strategische manier uit redden?

Inga

 ;D ;D ;D ja ik had de neiging om de kaart toch positief te interpreteren omdat de rest van de legging uitermate positef was.

Inga

Even een aanvulling op mijn reactie hierboven:
Ik zag de kaart maar als een waarschuwing om alert te blijven als alles zo goed gaat en niet in te dutten.

Inga

Ook dit nog gevonden over de Vos:

De vos overleeft door zijn eigen instincten te volgen.
Wat belangrijk is in deze wereld om het hoofd boven water te houden.

Jane26


Lelie

#11
Ik wilde graag even reageren op Jane26 de vos en de hond, dat kan duiden op een
trouwe vriendschap waarin je op je hoede moet zijn en het niet is wat het lijkt.
Het is een mogelijkheid om de legging wat duidelijker te krijgen veel succes.
Lieve groetjes Lelie.

Lelie

#12
Een positieve duiding van de vos, bedachtzaam/behoedzaam/voorzichtig,
schichtig en schuw.

Lieve groetjes,
Lelie.

Eveningstar

Hallo iedereen,

de vos kan voor mij ook wijzen op het gezin... je kinderen... .

Liefs,
Eveningstar

Lelie

#14
De vos/PK in postieve zin kan ook betekenen dat jezelf voorzichtig moet zijn
in bepaalde situatie's.

Lieve groetjes
Lelie.