Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

de muizen

Gestart door Silverlady, november 11, 2005, 11:13:53 AM

Silverlady

23. DE MUIZEN (verlies)

Deze kaart staat voor verlies of diefstal. Mogelijke profiteurs die op een zeer geraffineerde manier de ander kunnen benadelen. Toch is hier nog een positief aspect te vermelden. De muizen kunnen namelijk, met de juiste kaarten gecombineerd, aangeven een verlies dat voor de consuitant(e) geluk of redding kan betekenen.
Bovendien is deze kaart een waarschuwing voor hen die zaken bezitten met veel goederen en personeel. Let op en pas van tijd tot tijd een goede controle toe. Zo kan men eventuele diefstal spoedig onderkennen.
Klaverenzeven (recht) geeft aan: men dient niet te veel op geluk te vertrouwen bij kansspelen. Dit kan tevens betekenen: denk niet'mij bestelen ze niet'.
Wees altijd nuchter en zakelijk, dan voorkomt men problemen ten aanzien van verlies.

COMBINATIE.

*muizen-schip-vogels-zeisen=reis gaat niet door
*muizen-roede-schip-vogels=diefstal op reis
*muizen-roede-vissen=diefstal op geld
*muizen-roede-vissen-boek=diefstal op geld(ligt nog geheim,is nog niet gebeurd)
*muizen-beer=verlies op geld

Opti-Mystique


Ricca

MUIZEN

Zorgen - muizenissen - iets knaagt aan je - kleine ergernissen - kleine verliezen - ongewenste gebeurtenissen - kleinigheden - de kleine dingen des levens - aantasting van iets (positie, reserves, zekerheid, talent, geheugen, integriteit, gezondheid) - tijdelijkheid - de tand des tijds - geleidelijk verval.  

Muizen bekijken de dingen van zeer dichtbij. Ze raken alles aan met hun tastende snorharen. Houden zich bezig met wat zich vlak onder hun neus afspeelt en kunnen in die zin op kortzichtigheid wijzen. Het is goed om aandacht te besteden aan details, maar je kunt je ook te veel in kleinigheden verliezen. Of kleine dingen opblazen tot zaken van levensbelang. Waarschijnlijk stellen je problemen minder voor dan je zelf denkt. Je gaat echt niet dood als je een keer verkouden bent.  

Kijk zorgvuldig naar jezelf en anderen en laat onbelangrijkheden niet aan je geluk knagen.

Laat het wereldleed niet aan je aura knagen...

Muizen zijn ook prooidieren. Ze hebben een goed ontwikkeld vermogen om gevaar te bespeuren, maar leven echt niet voortdurend in angst. Wees niet te achterdochtig. Het is goed je de kaas :P niet van het brood te laten eten, maar zie niet overal gevaar!

De kat eet de muis... ze bestaan geen van beide... vertel het ze niet... :)
From Ricca with Love

Ricca

Dat muisje heeft nog een staartje...
From Ricca with Love

Smurf

Muizen (roede) met boom , let op botaandoeningen maar ook tanden.

Muizen met huis kan ook waarschuwen voor inbraak.

Muizen met maan , kan op zwartwerk/geld duiden.

Smurf

Als muizen omringd zijn door "positieve" kaarten (zoals ruiker)kan het ook duiden dat iets moois
wat ooit verloren raakte, terug komt.

Angel

En wat zou muizen gevolgd door het kruis betekenen?  Het einde van de problemen, einde van het verlies, einde van de muizenissen?

Leeuwin

Het einde van een verlies omdat je het verlorene weer terug krijgt?

Angel

ja ik denk ook in die richting.  Ik ben wel niets kwijt maar ik heb me laten wijs maken dat muizen ook kleine problemen betekenen, muizenissen dus in die context zou het het verdwijnen van de problemen betekenen

dameblanche

wat ik zo leuk vindt:
muizen-berg; de muizen eten de berg op, hier liggen 2 negatieve kaarten naast elkaar -+-=+[min plus min = plus.
als we sterk materialistisch zijn ingestelt of dat we ons teveel aan anderen aanpassen geeft de kaart de muizen ook weer dat we het kontact met onszelf kwijtraken.
gr. dameblanche

jericho

en wat zou muizen gevolgd door zon en ruiker willen zeggen?

littleme

en muizen gevolgd door een toren ?

Clauvantm

Ik had net een 36 kaart legging en had onder pk de muis daaronder de slang en daaronder de wolken..

De 1e van de 36 kaartleggen was tevens. In pk.

Kan iemand me opweg helpen?

Anja

Mijn ervaring: Lenormandkaarten die onder jouw PK liggen geven aan welke situaties/wat je goed in de hand hebt.

Het lijkt wel alsof je door hebt dat iemand zich beter/anders voor doet dan zij?/hij is. Het lijkt er ook op of je iets van jezelf daardoor heel erg bewaakt.



ANJA

Clauvantm

Hoi Anja,

Bedankt voor je bericht.

Ik denk dat ik nu weet waar dit voor staat.

;)