Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Dokter, Gids?

Gestart door just_madje, november 06, 2005, 22:44:30 PM

just_madje

De afgelopen week droom ik nogal veel en vaak...vaak hele rare dingen. Bijvoorbeeld dat ik naar een dokter moet gaan omdat er iets niet goed is met mijn hart. Daardoor (denk ik) ben ik me ineens heel erg bewust van mn hartslag... best eng af en toe. Maar zou het letterlijk zijn, of mss wel symbolisch (de laatste tijd is er nogal veel gebeurd) of gewoon een droom die nx betekent...

Nog iets raars...elke keer wanneer ik iets belangrijks moet kiezen in mn leven of wanneer ik veel met iets bezig ben, droom ik over iemand die vroeger veel indruk op mij heeft gemaakt. Altijd na zo'n droom heb ik het gevoel dat ik weet wat ik moet doen. Het klinkt heel raar eigenlijk, ik heb deze persoon al een jaar of 4 niet meer gezien. En het rare is ook dat ik toen heel verliefd was, maar dat die dromen daar helemaal niet over gaan. Alleen alsof hij me een beetje de goede kant op wijst wanneer het nodig is...Wat denken jullie hiervan? Soms zegt hij nx in mn dromen, maar 'weet' ik dat gewoon...

Palomino

Hi just-madje,

Als je droomt dat je naar de dokter moet omdat er iets niet goed is met je hart dan zal dit waarschijnlijk niets te maken hebben met het lichamelijk functioneren van je hart, maar meer over hoe je in je gevoel zit...
Het zou kunnen duiden op een gevoel van twijfel dat in je aanwezig is waardoor je een beetje 'van slag' bent.
Misschien wil de droom je duidelijk maken dat je mag luisteren naar en vertrouwen op wat je hart je ingeeft  :)

Liefs,
Palomino

Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

rosie989

haai,

Nog iets raars...elke keer wanneer ik iets belangrijks moet kiezen in mn leven of wanneer ik veel met iets bezig ben, droom ik over iemand die vroeger veel indruk op mij heeft gemaakt. Altijd na zo'n droom heb ik het gevoel dat ik weet wat ik moet doen. Het klinkt heel raar eigenlijk, ik heb deze persoon al een jaar of 4 niet meer gezien. En het rare is ook dat ik toen heel verliefd was, maar dat die dromen daar helemaal niet over gaan. Alleen alsof hij me een beetje de goede kant op wijst wanneer het nodig is...Wat denken jullie hiervan? Soms zegt hij nx in mn dromen, maar 'weet' ik dat gewoon...

Als ik hier antwoord op mag geven is dat helemaal niet zo raar eigenlijk.. iemand van vroeger een vroegere vriend/in wijst meestal op aspecten van jezelf, gevoelens , dat blijkt uit het feit dat je toen al erg verlieft was. En al je het weet in vanuit je dromen waarom doe je er dan niks mee, kijk diep in je gevoel zeggen deze dromen, want het hart staat voor je gevoel (liefde). Net wat palomino zegt...er zou twijfel kunnen zitten in je gevoel, die in jou droom naar een hart verwijst en de arts is iemand waar je op terug valt als je ziek bent....dus val je misschien veel terug in je twijfels van je gevoel..

Liefs rosie