uurhoek astrologie

Gestart door lola, november 01, 2005, 10:55:17 AM

lola

#15
 ;D ;D ;D Van de vier woningen ben ik nr 3 geworden van het nieuwbouw project en ben ik dus de derde persoon die een van de vier woningen mag uitkiezen!! Dus als ik ja zeg bij het bezichtigen, dan is de woning van mij. En tot dusver wat ik heb gezien wil ik wel!
Dus die vertraging klopt niet , wel in de zin dat ik er pas vanaf 1 februari in kan.

Ik ben happy!

Ik heb ondertussen het contract getekend dus het gaat officeel door.
De uurhoek is niet uitgekomen gelukkig!

elena

Ik heb het verschillende keren met uurhoeken gewerkt en hoe graag ik er ook in wil geloven, er zijn altijd factoren die het weer onduidelijk voor me maken.

Uit ervaring; heer 1 (aanduider vrager ) maakt in mijn destijds gemaakte uurhoek geen contact met gevraagde aangeduid door mars heer 5.  Het teken op cusp 5 is schorpioen en pluto staat in 5e huis dus die wordt medeaanduider. Je moet  in een uurhoek mars ipv van pluto nemen.  Nu gaat de aanduider vrager niet een aspect met mars maken maar wél met pluto mede aanduider gevraagde.

Ook de maan ging nog aspecten maken alleen niet met mars maar wel ook met pluto. Nu moet je een uurhoek heel zwartwit duiden dus conclusie; er komt wel/niet contact. Tja

Het ging om een gebeurtenis horoscoop dus dat kun je niet af doen met het verkeerde moment. Want met een uurhoek gemaakt nav een spontane  vraag kun je nog wel smokkelen en denken; gisteren stelde ik mezelf die vraag eigenlijk ook al even....

Kortom ik dacht ik bespaar  mezelf een boel tijd en energie door het gewoon op zijn beloop te laten.





Martin Rai

wellicht in plaats van met uurhoeken te werken. een beter idee om met muhurta"s te werken.
Muhurta is de meest gunstige tijd om iets te ondernemen.
Als je in de juiste dasa zit.
als je iets op het verkeerde moment onderneemte dan zal het resultaat negatief zijn. Anders om als je iets op het juiste moment onderneemt dan zal er groot succes volgen. Er zijn zelfs speciale computerporgramma"s die muhurta berekenen

aron

Maar wat houdt dat precies in dan? Kun jer iets meer over vertellen en heb je zelf ook ervaring opgedaan met uurhoeken?