Dromen over 1 jongen

Gestart door liesjevb, oktober 24, 2005, 09:42:30 AM

liesjevb

Heej

Ik droom al wekenlang over 1 jongen. 2 jaar geleden hebben we voor het eerst gezoend en nu zoenen we nog af en toe. In die 2 jaar heb ik hem leuk gevonden maar dat is nu voorbij. Het is nooit echt iets geworden, maar als we elkaar zien dan zoenen we vaak nog. Laatst had hij met uitgaan tegen mij gezegd dat ik heel speciaal voor hem was en dat hij mij nooit zou vergeten. Nu droom ik sinds 5 weken over hem. in die dromen hebben we altijd een relatie en we hebben ook altijd seks...Ook verteld hij mij altijd in die dromen: "weet je nog dat feest toen ik vertelde wat ik voor je voelde". en dan zoenen we weer. Vannacht droomde ik dat een vriend van hem mij versierde en hij heel jaloers keek en toen zei hij weer: "weet je nog dat feest toen ik vertelde wat ik voor je voel" en toen later hadden we wat samen...wat betekend dit?? kan iemand mij helpen ik wil het echt heel graag weten.

xxx Lisette

Palomino

Hi Lisette,

Volgens mij betekent deze droom simpelweg dat je verliefd bent op deze jongen... :)

Liefs,
Palomino
Geluk is ook zoeken naar betekenis op de momenten dat het leven het minst betekenisvol en hopeloos lijkt.

klaproos1945

er is hier allang niet meer opgereageert toch wil ik nog iet tovoegen kan dat

klaproos1945

mandybrink

hallo klaproos

ik vind jouw intrepetatie van de dromen best verhelderend
ik lees vaak de reacties van dromen  , ook om er natuurlijk zelf van te leren,
dus van mij mag je................graag zelfs :D

liefs mandy