Voor Sandance: legging mbt je werk

Gestart door mamamaris, oktober 18, 2005, 08:39:08 AM

mamamaris

Quote Sandance:
Hoi,
Ik ben nog maar kort bezig met het proberen ontcijferen van de Tarotkaarten. Maar weet niet hoe ik kaarten moet interpreteren of beter associëren met elkaar. Ik heb nu bvb deze 3 kaarten gelegd (heden verleden en toekomst)deze morgen en gevraagd welke weg ik zal ingaan qua werk in de toekomst. dit zijn mijn kaarten:

heden: pentakels Aas
verleden: pentakels 9
toekomst: staven acht

Het valt mij op dat ik elke keer een staaf trek. Kan iemand mij helpen aub? Alvast bedankt,

Liefs, Dance; einde quote.

Hoi Dance,
Ik kan er niet uit opmaken of je binnen je eigen werkomgeving een andere betrekking wilt of dat je elders van plan bent te gaan solliciteren. Of wellicht dat je vastzit in je huidige betrekking, en er geen uitdaging genoeg meer is. Maar ik wil het best proberen. Uiteraard met de uitnodiging aan jou en anderen op het forum, e.e.a. aan te vullen dan wel te corrigeren.  

De Staven kaarten staan in zââ,¬â,,¢n algemeenheid voor groei en ontwikkeling.  Pentakels (of pentagrammen, of schijven) staan meer voor de aardse dingen, het materiele e.d..

Verleden: Pentakels Aas:
Tasbaar geluk:  Aangezien deze kaart op de positie van het verleden staat, ga ik er vanuit dat een kans zich heeft voorgedaan en dat je zelf hierdoor e.e.a. aan het rollen hebt gebracht.  Moeilijk te zeggen hoe het zal aflopen, omdat een schijf, net als een medaille, twee kanten heeft. Het is aan jou te ontdekken, welke kant, jou iets te bieden heeft, en welke kant jij iets te bieden hebt. Heeft de baan voor jou de uitdaging die je zoekt om je verder te ontwikkelen, of gaat het om het aanzien en de pegels?

Heden: Pentakels 9:
Een gunstig moment: the right time, the right place. Als je er werkelijk oog voor hebt, als dit zou aansluiten op je verdere loopbaanplanning, zou dit een goede werkomgeving  voor jou kunnen zijn. Als er van jou een reactie verlangd wordt, zou dit wel eens het juiste moment kunnen zijn. Laat maar zien wat je te bieden hebt. Druk je eigen stempel, en laat je door anderen er niet van weerhouden of ontmoedigen je eigen weg te gaan.

Staven 8:
Verrassing! E.e.a. zal sneller verlopen, dan je gedacht had. Goede berichten. Wat je wilt, dat zal ook wel gebeuren. Maar houdt in je achterhoofd dat moed en inzet alleen niet voldoende zullen zijn om te slagen. Zorg ervoor dat je je totaal openstelt voor nieuwe ervaringen en werkelijkheden.  Blijf dus niet vastgeroest aan  je oude niveau. Houd je eigen doel voor ogen en laat je hierin zeker niet afremmen of intimideren door anderen.

Sandance

Bedankt Mamamaris,

voor jouw reactie en de tijd die je er hebt ingestoken.

Ik zal jouw reactie in mijn achterhoofd houden..
Ik ben idd van plan van job te veranderen. Maar zit een beetje in de knoei wat ik juist wil gaan doen...

We komen er wel uit,

Liefs,

Dance

mamamaris

Ha  :D! Klinkt als: "zit wel wat in, maar dit is niet het antwoord wat ik horen wil". Geeft niks. Het kan zijn dat ik je vraag niet genoeg begrijp. Een leerproces voor mij dus.

Ik hoop dat andere forumleden meer "zien" m.b.t. je vraag. In afwachting dus

Sandance

Hey,

nee hoor, ik denk wel dat er veel in zit...ja, ik schreef het wel een beetje serieus (en dat is het ook)maar misschien met de verkeerde wooren hé...

Ik heb idd een kans op ander werk gehad, maar kon niet veranderen omdat ik werk, en nog naar school ga tijdens de dag ook...(door mijn aantal jaren werken op dezelfde plaats, kan ik vrijaf krijgen voor school en dat kun je niet als je ergens nieuw bent. Dus als ik mijn school wil afmaken moet ik wel nog evenjes op hetzelfde werk blijven.)

ik kijk wel uit naar die verrassing die vlugger zal komen dan verwacht qua werk. Ik ben wel iemand met de instelling: ik haast me niet, ik zie wel wat er op mijn weg komt..en vaak gaat het dan vlugger dan bij mensen die zich gehaast voelt om te veranderen van job denk ik dan..

Ben benieuwd.

Liefs,

Dance

Ricca

Hi Dance en Marisca,

Hoewel Pentakels Aas eigenlijk op het Heden ligt en Pentakels 9 op het verleden, maakt het voor de legging niet eens zo veel verschil dat je de twee verwisseld hebt (Marisca). Beide kaarten liggen naar mijn idee rechtop en zijn zeer positieve kaarten op het gebied van werk. Een korte lezing:

VERLEDEN: Pentakels 9
Je bent doelgericht bezig geweest om de beste kansen voor jezelf te scheppen...

HEDEN: Pentakels Aas
... en nu is er een prachtige kans op je weg gekomen...

TOEKOMST: Staven 8 omgeleerd
... maar eigenlijk net iets te vroeg. Staven 8 is een kaart van verandering, maar moet naar mijn mening omgekeerd geïnterpreteerd worden en roept je een halt toe. Even pas op de plaats, want je moet de dingen niet forceren. Met de positieve P9 en P1 komt er echt nog wel een nieuwe kans.

Enneh Dance... een aaitje voor je kat. Het is niet niks wat ze allemaal heeft. Maar als je zelf de hoop opgeeft, zal je kat dat voelen en zich misschien wel verplicht voelen aan jouw verwachtingen te voldoen... Dus zorg dat je in haar aanwezigheid positieve gedachten denkt!!

Liefs,
Ricca  
From Ricca with Love

mamamaris

Citaat van: Ricca op oktober 28, 2005, 15:23:32 PMHoewel Pentakels Aas eigenlijk op het Heden ligt en Pentakels 9 op het verleden, maakt het voor de legging niet eens zo veel verschil dat je de twee verwisseld hebt (Marisca).

:-[ Oef!

Sandance

Enneh Dance... een aaitje voor je kat. Het is niet niks wat ze allemaal heeft. Maar als je zelf de hoop opgeeft, zal je kat dat voelen en zich misschien wel verplicht voelen aan jouw verwachtingen te voldoen... Dus zorg dat je in haar aanwezigheid positieve gedachten denkt!!

Liefs,
Ricca  
Citeer

Even vlug reageren: zal ik zeker in mijn achterhoofd houden hoor. Maar ik ben wel een positief iemand, dus dat lukt wel....

Vlug naar het werk nu..

Groetjes,

DAnce(Sandance)