Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Bewust gedroomd?

Gestart door Ikke, oktober 08, 2005, 17:22:49 PM

Ikke

hoihoi
Een tijdje terug heb ik een bijzondere droom meegemaakt, ik had 'm ook al op een ander forum geplaatst, maar daar waren erg weinig reacties op :)

Dit is het dan:
Ik zal eerst wat vertellen over hoe het in het echt is zeg maar.
Ik had een buurman maar die is een paar jaar geleden overleden. En mijn buurmeisje en buurvrouw dromen wel eens over hem. Die dromen zijn altijd in dezelfde nacht en hij heeft dan dezelfde kleren aan en gedraagt zich hetzelfde tegen me buurvrouw en buurmeisje.

Nu mijn droom: Ik stond in de tuin van me buren samen met me buurmeisje, haar vader stond achter haar, ik zag hem wel, maar zij niet. Toen zei ze ja papa ik zie je niet, maar ik weet dat je er bent.

Een paar dagen later zag ik me buurmeisje, dus toen vertelde ik mijn droom. Waarop ze zei: dat is ook raar paar dagen geleden heb ik het er met vrienden over gehad dat ik me vader niet zie maar wel kan voelen dat hij in de buurt is...

Nou vroeg ik me af, hoe denken jullie hierover?

Ricca

Lieve Nienke,

Gewoon het vraagteken in de titel weglaten en je hebt je antwoord. :)

Het zijn echte ontmoetingen met hun man/vader - jouw buurman. In dromen gaat dat heel gemakkelijk. Dat je buurmeisje en haar moeder die dromen tegelijkertijd hebben en hij in beide dromen dezelfde kleren aanheeft, is gewoon een cadeautje om alle twijfel weg te nemen. En natuurlijk een teken van hun verbondenheid.

Doordat jij nu de buurman gezien hebt, terwijl je buurmeisje zijn aanwezigheid alleen maar voelde, mag jij haar de bevestiging geven dat haar gevoel dat haar vader in de buurt is, ook echt klopt. Mooi hè?

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

Ikke

Dank je wel voor de reactie :)