Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

raar en scary

Gestart door jasmiena, september 20, 2005, 20:27:01 PM

jasmiena

hey,

toen ik jong was heb ik eens een rare droom gehad en ik kan maar niet achter de betekenis komen dus hier is hij...

ik zit met een vriendin en onze ouders aan een speeltuin, onze ouders drinken iets en doen mee aan een tombola om een fiets te winnen en kunnen ons niet horen.
ik en mijn vriendin zijn aan het spelen in de speeltuin (alles is gemaakt van hout=> een houte schuifaf; kwik kwak,...) en plots komt er een koala, die koala is een soort dracula en wil ons pijn doen. we roepen onze ouders maar ze horen niets. we blijven weglopen. en dan werd ik wakker.

ik vertelde die droom aan de vriendin die met mij in de speeltuin zat en de nacht daarna had zij dezelfde droom!!! ???  ??? raar toch!

maar ik kan er echt niet aanuit dus ik hoor dat iemand me kan helpen

danku é -xxx-

jasmiena

Dragonvlaai

Hai hai,

Misschien voelde je je op dat moment in je leven onveilig op een bepaalde manier. Het gevoel dat alles wat bekend voor je was, kon worden afgenomen. Dat gevoel leek misschien heel onschuldig ( verpakt als een koala beertje ) maar was een wolf in schaapskleren so to speak, dus toch best eng en ook weer een teleurstelling in je vertrouwen ( koala's zijn toch lief en schattig en wollig )....Je ouders die niets doen, tja dat is voor een kind de enige houvast, die moeten er voor je zijn anders overleef je het niet.
Ik weet niet hoe oud je was, maar misschien zat je in een soort overgangsfase ( misschien zelfs iets met school ).

Groetjes!

Ricca

#2
En blijkbaar heeft het bij je vriendin onbewust zo veel herkenning opgeroepen, dat zij de volgende nacht hetzelfde droomde. Om haar eigen redenen...

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

jasmiena

hey,

dankjewel voor de antwoorden
nu weet ik eindelijk wat die droom bedoelde!!!

dankje