Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

insecten

Gestart door huntres, september 09, 2005, 11:06:47 AM

huntres

ik heb laatst twee vreemde dromen gehad, de eerste keer dacht ik dat ik werd lastig gevallen door wespen, iets waar ik best panisch van kan worden want als ik kind ben ik ooit eens door een dergelijk beest gestoken.
op een één of andere manier moeten ze altijd bij mijn oor zitten zoemen en ik moest heel veel moeite doen om stil te blijven staan en ik riep ga alsjeblieft weg! ik wilde niet slaan om hem daar weg te krijgen en ook dat kostte veel moeite. toen ging het beest zelfs in mijn oor en toen hield ik het niet meer, dat beest moest daar weg want het leek wel of hij in mijn oor zat te knagen want mijn oor deed echt zeer! (nu deed het dat al wel een paar dagen door een rare pukkel in mn oor, dit komt overigens wel vaker voor in alle twee mijn oren) ik wilde het beest met mijn duim en wijsvinger wegschieten toen ik door had dat het geen wesp was. toen ik het dier door midden had geschoten en in tweeën lag, bleek het een zwarte tor te zijn geweest.  ??? ???

in de andere droom vond ik steeds delen/resten van insecten in mijn eten, toen ik mijn eten in een potje deed en zo af en toe ronddraaide om te kijken kroop er ook een spin door mijn eten  ??? ???

weet iemand hier misschien een uitleg voor

mamamaris

Dag Huntres,

Je ziet de insecten als vies, eng etc., daarom stellen de insecten in jouw droom angsten, conflicten en lastige mensen voor.
Er zit je iets dwars. Gaat het om zelfverwijt of gewetensvroeging? Het zijn in ieder geval dingen die allemaal steken. Je probeert iets uit de weg te gaan, of wil je misschien iets niet horen?

Met duim en wijsvinger (duim = extra grip, en wijsvinger = ergens op wijzen) de wesp in tweeen geschoten. Dan blijkt het een zwarte tor i.p.v. een wesp. Jij bent die zwarte tor zelf, het is je ego (in de goede zin van het woord) waar je last van hebt, die je niet helemaal onder controle hebt zoals je dat zou willen (maar goed, wie heeft daar uiteindelijk nu wel goed de controle over?) .

Delen/resten van insecten in je eten. Je deed het in een potje en toen je het ronddraaide, kroop er ook een spin door je eten.

Misschien betekent het dat je in het dagelijks leven slagvaardiger zou moeten zijn, beter moet doorzetten. En alles niet zo zwart/wit moet zien.
Groetjes, Marisca  

edit 18 sept.: een spin zou in sommige gevallen kunnen duiden op een conflict met je moeder...

huntres

hoi mamamaris,

m.b.t. je edit op 18 sept: mijn moeder is overleden, het enige conflict dat ik in mij zelf af en toe nog heb is het feit dat ik voor mijn gevoel "zo maar" ben door gegaan met mijn leven...

verder heb ik voordurend conflicten en vooral met me zelf omdat ik de oorzaak van mijn frustraties e.d. eerst bij mij zelf zoek als in: is het wel terecht als ik een ander er op aan zou spreken. miss heb ik in die zin niet de controle over mijn ego?