hofkaarten in leggingen

Gestart door rosie989, september 09, 2005, 09:15:49 AM

rosie989

hoi allemaal,

Eigenlijk is het soms best moeilijk om een interpetatie te geven aan een legging. Met name vooral als er hofkaarten in het spel liggen want hoe weet je nou dat ze voor andere personen staan?? of dat ze misschien staan voor jezelf?? Is dat eigelijk puur op je gevoel af gaan?

Voorbeeld : als zwaarden koningin steeds maar opduikt en je hebt het gevoel alsof die op jezelf geen betrekking hebt maar op iemand anders, mag je dat dan ook zo voor jezelf interpeteren?

In de tijd dat de zwaarden koningin steeds opdook hadmijn beste vriendin me een slinkse streek geleverd nadat ik de kaarten had gelegd, mijn onderbewuste wist dit ook ,toevallig had ik het tegen mijn zus verteld dat ik steeds het idee had dat zij er wat mee te maken had steeds..en inderdaad het kwam uit....die slinkse streken van haar die ze me geflikt heeft, kan ik haar nooit meer vergeven.
Maar in de kaart dook steeds zwaarden koningin op ik betrok dat op mezelf en dat is een verkeerde interpetatie geweest vermoed ik ,wat vinden jullie hiervan?

Liefs rosie

Opti-Mystique

Hi Rosie,

Hofkaarten zijn inderdaad lastig in een legging; zeker als er meerdere binnen 1 legging verschijnen. Er kan een kaart voor jezelf staan en de andere voor anderen, maar verschillende hofkaarten kunnen ook verschillende aspecten van jezélf, let hierbij op het element, of de evolutie van je persoonlijkheid binnen een bepaald tijdsbestek of verloop van het onderwerp van de vraagstelling weerspiegelen.

Mijn mening is dat je eigen gevoel te allen tijde voorrang moet hebben bij interpreties. De kaarten communiceren met jou en spreken jouw taal! Dus als jij bij een kaart sterk aan een ander persoon moet denken, dan kan dat een signaal zijn om op z'n minst in overweging te nemen!

Helaas is het ook niet zelden dat pas in de toekomst helder wordt, wat een kaart je eerder duidelijk wilde maken, nadat de puzzelstukjes op hun plaats gevallen zijn... ::)

Liefs, Dolf

rosie989

inderdaad dat ben ik helemaal met je eens...altijd achteraf ::)

Maar goed ik denk wel dat je er steeds stapjes mee verder komt, want in de leggingen die ik deed had ik zeer zeker het gevoel alsof zwaarden koningin niet voor mezelf lag maar voor een vriendin,die een geduchte vijandin kon zijn zoals in mijn boek beschreven..

Ik heb weer geleerd dat mijn gevoel belangrijk is bij het interpeteren soms ploppen er gedachtes door me heen en dan is het moeilijk om te interpeteren maar ze hebben wel altijd betrekking op de sleutelwoorden en krijg dan een rilling ter bevestiging ;)

Liefs rosie