Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

droom

Gestart door jana, september 04, 2005, 09:54:15 AM

jana

Mijn Man had graag uitleg over zijn droom.
Hij droomde dat ik zwanger was hij wist nochthans dat ik gesteriliseerd ben en zei dat ik dat alleen laten doen heb om met andere mannen te kunnen je weet wel.
Ik heb hem verlaten en ging al onmiddelijk met met nieuwe vriend die Peter noemde op reis.
Kan iemand ons uitleg geven daarover.

jana

is er iemand die soms een verklaring heeft. :-[

Ricca

Lieve Jana,

Misschien is hij bang om jou kwijt te raken? Het lijkt ook alsof hij moeite heeft jou helemaal te vertrouwen. Dat zegt niets over jou hoor. Het is zíjn droom, zíjn beleving.
In de droom ga jij met nieuwe vriend Peter op reis. Je man zou zich kunnen afvragen waarom hij die nieuwe vriend van jou de naam Peter gegeven heeft. Wat betekent die naam voor hem? Kent hij iemand die zo heet en wat is dat voor iemand? De naam is waarschijnlijk een persoonlijk symbool van hem.
Je kunt eventueel ook naar de algemene symboliek van de naam Peter kijken. Peter (Petrus) betekent: de rotsvaste. En misschien zou je man dat graag zélf willen zijn, een rots in de branding voor jou, maar is hij bang dat hij dat juist níet is. Dus daar lijkt wat onzekerheid te zitten bij hem.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

jana

Bedankt ricca dat was heel juist  :)