Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

dromen

Gestart door eline33, augustus 26, 2005, 10:19:08 AM

eline33

hallo allemaal

ik ben eline en ik ben nieuw op deze site.en ik heb een vraag over mijn droom.ik droom heel vaak over een vliegtuig.en dat vliegtuig dreigt een ongeluk te krijgen.of ik droom dat ik met mijn auto het water in rij.ik ben erg benieuwd wat deze dromen zeggen.
groetjes eline

Ricca

Hi Eline,

De betekenis ligt in het gevoel dat je in deze dromen hebt. Waarschijnlijk heb je in het dagelijks leven vaak het gevoel dat er dingen niet goed gaan of dat je weinig invloed lijkt te hebben op wat er gebeurt.

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

eline33

hallo ricca

bedankt voor je reactie.ik ben wel iemand die heel moelijk beslissingen neemt en als ik ze neem heb ik heel lang over naar gedacht en dan is het meestal ook nog de verkeerde beslissing.dus ik neem liever geen beslissing maar soms moet ik wel.{zie kaartlegging?
nogmaals bedankt.

groetjes eline

eline33

hallo ricca

jij had een tijdje geleden mij een mail gestuurd dat je voor mij een kaart legging wilde doen.wanneer zou je dat willen doen?en stuur jij dan de uitslag naar mijn persoonlijk mail adres?ik kon niet eerder reageren omdat ik pas uit het ziekenhuis kom naar een zwaar operatie.

liefs eline

eline33

hallo ricca

bedankt voor je mail terug.ik ben  nu thuis aan het herstellen van mijn operatie.mijn man doet nu hier het huishouden en zorgt voor onze dochter.maar kan niet zeggen dat mijn gevoelens er door veranderen.natuurlijk ben ik hem dankbaar dat hij dit doet voor me.maar het maakt het voor mij niet makkelijker.dit is erg verwarrend zo wel voor hem als mij en ons kind.ik hoop dat je de legging de uitslag van de legging op mijn mail stuurd.
alvast bedankt voor de moeite.

liefs eline