Nieuws:

::: Hoofdmenu ::: Astrologie ::: Chin. astrologie :::  Tarot ::: Lenormand ::: Engelen ::: Orakels ::: Sjamanisme ::: Wicca ::: Numerologie ::: Bioritme ::: eCards ::: WebShop ::: Nieuwsbrief ::: Live consult :::

Hoofdmenu

Zwanger

Gestart door clo, augustus 23, 2005, 15:51:59 PM

clo

Hoi allemaal!

Ben een tijdje niet geweest, maar hier was ik dan weer.
Ik zie dat er een nieuwe indeling is, erg overzichtelijk!

Ik droomde laatst dat ik zwanger was. Ik zat in de trein en was de hele tijd onderweg (weet alleen niet waarheen) ik kwam allemaal mensen tegen uit mijn leven, ook van lang geleden, bijvoorbeeld leraren van school. En ik was zwanger, maar ik was er helemaal niet blij mee! Ik vertelde het wel aan iedereen die ik tegenkwam, maar ik was er echt niet blij mee, vond het helemaal niet leuk. Vlak voordat ik wakker werd vertelde ik het tegen een oud leraar terwijl ik een sigaret rookte. Ik zag dat hij heel afkeurend naar me keek en gooide de sigaret boos weg en zei "nou daar moet ik dan ook maar mee stoppen he?"
Vaag he?

Groetjes,
Clo

Ricca

Hi Clo,

Er groeit iets in jezelf. Maar géén baby. Je moet het wel symbolisch zien... Omdat het verderop in de droom over (stoppen met) roken gaat, denk ik dat het idee in jou groeit om te stoppen met roken. Niet dat je dat nou echt graag wilt, je bent er niet blij mee... De leraren vertegenwoordigen de heersende opinies over het roken. En misschien is er ook druk uit je omgeving, die het roken afkeurt...
Het idee om te stoppen zou natuurlijk wel verband kunnen houden met een eventuele kinderwens, maar de droom zegt dus niets over een kind.  

Liefs,
Ricca
From Ricca with Love

clo

Lieve Ricca,

Bedankt voor de uitleg weer!
Het is eigenlijk best een logiosche uitleg als ik het zo bekijk. Meestal denk ik dat er een diepere betekenis achterzit, maar misschien is het inderdaad dat ik wil stoppen met roken. Er is nog geen kinderwens, dus dat speelt verder niet mee.
Bedankt!

Liefs, Clo